Gå til innhold

Nå blir jeg sprø!! 3 netter med morgen kl 2-3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et forslag til hvordan lille sprelle kan begynne å sove godt igjen. I natt var det 3. natten med vræling fra klokken 2-3 og sovnet igjen klokken 5. Våknet selvfølgelig til vanlig tid klokken 6. Jeg blir sprø!!!!!!!!! *rive seg i håret* gode råd mottas med takk. Satser forresten på at det er tenner som er årsaken, og at det går over av seg selv snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som vi kan ta hverandre i henda gitt.......... Her var det full fres fra 22-23 tiden i går og frem til kl 8 da orket jeg ikke mer, raste ut av senga å satte henne i gyngestolen. Der ble hu sittende å se lazytown med storebror! Hu har sippet og sutret i hele natt. Å det er faktisk 3-4 natten hun er så masete? Jeg holder på å klikke! Bestilte legetime jeg.... er ikke normalt å ha det sånn vel? Hu har egentlig vært en grinete baby siden hu ble født omtrent.

Skrevet

Ja det er ikke lett!! Jeg blir så aggressiv... Når hun ser ut som om hun har sovnet, og jeg reiser meg fra gyngestolen, så gløtter hun på ene øyet og begynner å hyyyle igjen. Kan de ikke bare sove da?? Stor sympati til deg.. Og litt til meg selv også:) Kanskje det blir bedre i morgen??

Skrevet

hvor gammel er babyn? kjenn etter i munnen om gommene er hovne, dersom det er tennene ville jeg fått tak i noe til å smøre gommene med (kjøpes på apotek, vet ikke hva det heter), og kanskje gitt en paracet stikkpille ved legging. er ikke godt for hverken dem eller oss når det blir sånn..

Skrevet

gutten min har også vært sutrete igår kveld og i natt, våknet mange ganger. og han sover egentlig hele natta uten å våkne...

kan det være varmen som plager dem kanskje?

Skrevet

Lille sprelle er 9 mnd og det er tenner på gang. Smører med dentinox, men det hjelper ikke. Får prøve smertestillende til natta kanskje? Hvor lenge virker de?? Kanskje hun skal få dt når hun våkner?

Skrevet

jeg synes dere skulle tenker på at det er jævla varmt i tilegg. vi voksne har jo problemer med å sover hvis det er så varmt..hva tror dere hvordan de små har det...???

Skrevet

Har airconditin, vi.. Så temperaturen er slettes ikke så ille hos oss. Men det kan jo være en faktor så klart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...