Tutekoppen Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 etter fødsel og amming er puppene mine så og si forsvunnet. De var små fra før av også.. Alle bikiniene er for store til meg. Synes det er drit å sprade rundt når jeg føler at kroppen min suger.. Hehe, litt frustrert nå. Men jeg kan jo ikke være inne i varmen heller. Flere som har det sånn?
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Kjenner absolutt til problemet. Er ikke den samme trente dama som for to år siden. Alt slenger og disser he he, meen jeg har den fordelen at jeg bor i Tromsø og dager på stranda her innebærer bukse og genser (kanskje en og annen dag med t - skjorte) . Null bading, bare måkking av sand og lek Deilig:) Flytt nordover:)
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Kjære deg, jeg tuller ikke når jeg sier at jeg kunne ha skrevet bok om alle kompleksene mine hehe men bikini på stranden skal jeg søren meg ha og jeg koser meg selvom jeg føler at alle ser rart på meg. Jeg har innsett at folk er faktisk ikke så himla interessert i å titte på meg hele tiden, og at mange av mine komplekser er tullete i andres øyne, derfor ville det bare være dumt av meg å la være å kose meg fordi jeg selv har et forvrengt syn på min egen kropp. Tenk over hvem det er du selv legger merke til på stranden jeg legger KUN merke til de som har god selvtillit og som ser lykkelige og glade ut. Synes de er flotte uansett form og str. Resten ser jeg ikke engang. Om du synes det er ubehagelig med bare bikini så kan du jo eventuelt ta en tynn singlet over? Jeg har kjøpt meg noen utrolig deilige og tynne på bikbok nå som jeg bruker for at magen ikke skal bli for varm
fox`y Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 ja jeg har d sånn,føler meg helt jævlig. så holder meg hjemme fra all slike ofentlige badestrender.vist jeg må så sitter jeg i tights og lang singlett.
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har ikke født, så jeg har ingen problemer foreløpig med å gå i bikini :-) Men det kommer vel en dag, det også. Men, det viktigste er at du selv koser deg, og jeg tror Mami har veldig rett når hun sier at man ofte har et forvrengt syn på sin egen kropp :-) Mami, er det "farlig" at magen blir varm? Kanskje dumt spm, men har ikke hørt noe om det før, så lurer :-)
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 forstår på en måte hva du mener,men snu heller tankene over på at du er stolt av deg selv. du har født et barn,derfor har kroppen forandret seg. gå med hevet hode,og blås i om du ikke er "perfekt" kos deg på stranda med jenta di
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 Helt enig med deg. Godt sagt:) Vi har god grunn til å være stolte. Faktisk så føler jeg meg bedre med meg selv - og mye tryggere på den jeg er nå etter at jeg ble mor. Så selv om jeg ikke ser så innmari bra ut lengre så føler jeg meg fin likevel
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #9 Skrevet 4. juli 2008 Skal ikke bli for varmt inni der nei om vi blir veldig varme så går vi jo i skyggen og blir avkjølt på rimelig kort tid, men det tar mye lenger tid før det blir kaldt nedi magen igjen. Ikke farlig å sole seg altså, må bare passe på at man ikke blir for varm Istedenfor å sitte i skyggen hele tiden tar jeg derfor på en singlet (gjerne våt) eller legger en kald sarong over magen..
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #10 Skrevet 4. juli 2008 Hehe....vet hvordan det er ja.....men har nå lært å gi litt f.....så vi skal på stranda i helga i hvertfall...selv om jeg har et svært plaster på puppen og strekkmerker på halve kroppen....puppene er vel skinn og fint lite annet også...skal dit kun for å lufte unger, ikke for å vise meg fram eller sjekke mannfolk...for jeg har da mann... Og hvis noen synes jeg ser ille ut så dem om det.... ;-)))) Sa jeg at jeg var nærmest snøhvit også??? LEKKERT!!! Hehehhehehe...
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #11 Skrevet 4. juli 2008 Men jeg vil på stranda,bikini eller ikke...MEN her er det 10 grader og iskald vind:(((Har ikke vært 1 strand dag til nå i sommer,flytte...!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå