Gå til innhold

Yaddaline *rugekasse*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :o)

Går det bra? Kvalm enda? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blæh, jada - og varmen hjelper ikke akkurat på den heller. Sitter og kvinner meg opp til å ta en dusj før det blir gynekolog og tidlig ul klokka 12 i dag! Fryktelig spent må jeg si :o)

Ellers går det bra, lurer bare på hvordan jeg kan "oppmuntre" (uten å mase på) gubben til å rydde litt her :o/

Skrevet

hehe, sånn gubbe har jeg også :) Prøvde å "oppmuntre" han til å støvsuge på søndag, men endte med at jeg gjorde det selv på tirsdag :P

Skjønner godt at du er spent, er alltid spennende å se disse bittesmå inni magen :)

Er glad jeg har sluppet unna spyingen jeg, småkvalm var jeg stort sett hele siste sv.skap. Har vært heldig der ja :)

Skrevet

Oppmuntringen min strakk seg ikke lenger enn til "i helgen MÅ huset tas grundig - inkl badet". Men jeg skjønner jo at det ikke er så lett for ham heller; trøtt etter jobb hvor "alle" har ferie, må ta seg av en hyper 3åring, det er VARMT og i tillegg blir han vel demotivert av å se meg som bare ligger her og "drar meg" på sofaen...

Nå er dusjen unnagjort og det var deilig selv om jeg nå er slakt den neste halvtimen, hihi.

Hvordan går det med deg? Ser du har 5-6mnders baby - går bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...