Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Skjønner selv at jeg kommer til å få mange useriøse svar her, men here goes. Jeg skal i formiddagsbryllup i sommer. Jeg har en kjole som er lys i bunn med svarte blomster som snirkler seg over hele kjolen. Den går til ca kne. Har svarte sko, sjal og veske til. (Noen så kanskje kjolen på VeroModa i fjor - var en i lillatoner og en i beigetoner også). Har tenkt at kanskje jeg ikke kan ha den i bryllup for den er jo da lys i bunn (ikke hvit hvit) samt at tilbehør og alt er svart. Men det er en veldig søt sommerkjole. Jeg har alt som trengs og det skal sies at jeg på nåværende tidspunkt dessverre har en helsesituasjon som ikke tillater meg å fly fra butikk til butikk for å finne klær. Jeg spurte venninnen min om hun synes den var upassende og hun sa hun synes det så ut som en kjempefin sommerkjole. Hun sa også at hun ikke kunne se at den kunne minne om hennes kjole. Hva hadde dere gjort? Tatt den eller gått på shopping for å finne noe annet?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Hadde nok brukt den, jeg... Det høres i hvert fall ikke ut som den minner spesielt mye om en brudekjole:) Dessuten er det vel ikke forbudt med svarte detaljer, så vidt jeg har fått med meg...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Er heller at den er lys i bunn som bekymrer meg... Men den er jo kort og virker jo ikke som noen brudekjole..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har bare reagert på et kjolevalg i bryllup en gang. Da var det en som hadde en helt hvit sommerkjole. Det var over kanten synes jeg. Men hvis du er usikker, så kan du jo spørre bruden? Og si at det er helt lov å si nei hvis hun er ukomfortabel med den!!!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Var bruden jeg spurte altså. Det kom bare litt dårlig frem :-) Men andre kan jo tenke at den er upassende allikevel. Den lyse fargen er liksom litt sånn skittenhvit/mørk offwhite eller noe. Vanskelig å beskrive egentlig.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Jeg hadde brukt den. Det er et formiddagsbryllup, så kort kjole går bra. Kjolen er ikke helt svart og den er ikke helt hvit. Kan ikke se at det er noe problem å bruke den.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Bruk kjolen. Den høres kjempefin ut og er absolutt passende i et sommerbryllup. Helt hvit og helt svart ville jeg ikke brukt, men ville aldri reagert på en sånn kjole som du beskriver. Dessuten er jo bruden enig, og da er det vel knekkende likegyldig hva andre måtte mene. Kos deg i bryllup!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #9 Skrevet 4. juli 2008 Hadde ikke vært i tvil, selfølgelig kan du bruke den! Hadde kjolen vært helt hvit, hadde jeg nok kanskje reagert. Men det er den jo ikke. Var i bryllup tidligere i vår, å det var mange som hadde lyse kjoler, reagerte ikke på det i det hele tatt. Kjolen hørtes kjempe fin ut den Kos deg
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #10 Skrevet 4. juli 2008 Takk for alle svar. Da tar jeg kanskje den da. Med god samvittighet :-) Den er nemlig veldig fin! Og da slipper jeg å dra til byen i dag i varmen og gå på jakt etter sko, veske o.l. som jeg mangler til evt andre antrekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå