sk85 Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Man må skrive inn kort nr når man registrerer seg.. litt skeptisk..
Gjest ->>- Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Ja, mange ganger. Ja, ganske trygt. Det er vel forøvrig hos PayPal du blir bedt om å registrere kortnummeret?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Jeg prøvde å handle og var litt nervøs. Betalte og alt, men så viste det seg at hun jeg skulle kjøpe av ikke ville sende til Norge da hun hadde hatt problemer med at pakkene forsvant underveis. Fikk alle pengene fint tilbake på konto dagen etter ) Så jeg fikk et godt inntrykk av nesten-første-gangen min i alle fall.
sk85 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2008 oki.. var en del billige sko jeg vil kjøpe.. vet du om man må betale mye for toll og slikt??
Blue Lady Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har handlet mye på Ebay. Sko, scrappeting, bursdagsting for det meste. har inntrykk av at de aller fleste er seriøse, og livredde for å få dårlig omtale på den ratingen, bare positive erfaringer her hvertfall.
Gjest ->>- Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Sko regnes vel som klær og er dermed tollpliktige om de er produsert utenfor Europa, ja. Satsene husker jeg ikke, sjekk toll.no Moms på 25% om varen koster over 200 kroner.
Blue Lady Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Du må betale moms av verdien og frakta om varens verdi er over 200 kr. Du kan jo alltids spørre om de kan sprive verdien til under 200 kr da.. men det er neppe alle som vil det, og tollerne åpner ofte pakker med lavere verdi enn 200 kr, pga at det er mange som jukser. Bare pass på å sjekke at selgeren vil sende til norge. Det står øverst hvor de sender, men mange sender hit selv om det ikke står det. Så om det er noe du virkelig vil ha så hadde jeg sendt mail til seger og spurt om h*n vil være villig å sende til Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå