Gjest Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Lillegutt har begynt å få litt grøt på kveldene nå. Og i natt, 3 natten etter grøt, sov han hele natten:) Fra 21 til 06. Spiste litt da, også sov vi videre til 08. Digg!
MammantilLeah Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Så deilig da Jenta mi sov også hele natten i natt, lagg henne kl 22, så fikk hun mat igjen 06.30, fikk litt melk da, drakk 110, og hun sover fortsatt wuhu....
nungo Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Utrolig hva en god natts søvn kan gjøre :-) Sliter litt med snuppa her i huset som absolutt mener det er morgen en gang mellom kl. 4 og kl. 4:30 :-( Godt det er sommer; da er det ikke så tungt å stå opp så tidlig.
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Så bra! her ble vi vekket av søsken, men tror nok ikke vi hadde sovet ennå hvis ikke. V i nyter det og håper det varer, ikke sant?
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Ja, da er det kanskje ikke så ille.. for jeg har tenkt at til høsten, når min er rundt 8-9 måneder og han kanskje begynner å ville våkne veldig tidlig, da er det veldig mørkt og kaldt å stå opp før fuglene..... jeg lever i håpet at han ikke blir enn sånn morgenfugl:-)Huff, 4:4:30 er jo umenneskelig tidlig da.... føler med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå