hgutto Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 noen som vet å lang tid det tar fra far får brev om å møte på nav for å skrive under til han evt må bli hentet for blodprøve??. føler ting tar så tid..
mememe Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 kan ta laaaang tid. her skrev han under når han fikk siste purring som det sto at politiet kom om han ikke svarte. det tok ca 5 måneder.
hgutto Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 såpass ja.. har gått to nå. så da kan det jo ta tre til da.. pluss minus....
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 du må¨ringe og purre!! ring nav så lenge de har saken og når tingretten overtar ringer du dem.! hos meg tok det eeevig laaaaang tid men etter jeg begynte å ringe og purre hos tingretten skjedde ting litt fortere. etter bf endelig fikk tatt blodprøven tok det bare 2 uker før jeg fikk svaret:)
hgutto Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2008 okay:).. da får jeg ringe litt da.. utrolig at ting skal ta så himla tid... takk.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Hei, Var igjennom dette for et år siden.. Tok kontakt med nav i juni og før juli var omme var blod prøvene tatt.. Nav var litt usikker på hvordan dem skulle gå frem og gjøre dette.. Barnefar fikk brev i posten at han måtte ta blodprøve innen tre uker fra Nav, det same måtte sønnen min og jeg.. Det tok noen uker før svaret kom i posten.. Men alt gikk egentlig veldig greit:) Så lykke til:)) God sommer
hgutto Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2008 vil så gjerne får det ut av verden på en måte:) jeg vet jo det er han og han vet d er han , men han er så forbannet tresk:(.. men men.. får ringe å purre litt:) Takker:)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #8 Skrevet 11. juli 2008 hei du i ¨samme båt¨ sitter og venter selv på at bf skal ta å få tatt de prøvene, han som ba om de, men vi som har tatt de. man har 3 uker på seg fra man mottar rekvisisjon, ellers må man evt. oppgi (gyldig) grunn. snakka med nav forvaltning forleden dag om hva som skjer hvis bf ikke møter til prøvetaking (i tide/i det hele tatt), og de sa at det vil tas som et tegn på at han vil dra ut saksgangen el.l. (= er faren) for hadde han trodd han ikke var far hadde han jo stilt opp og fått det ut av verden. er så jævla frustrerende dette her. lykke til til deg og barnet ditt!! klem
hgutto Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. juli 2008 hei du i samme båt.. fikk du brev i mellomtiden om at han ikke hadde kommet å skrevet under osv? var på møte i midten av mai, dama der sa at han ville få en innkalling med mulighet til å skrive under.. jeg har ikke hørt noe enda fra noen kant, så vet liksom ikke hva som skjer.. er jo 2 måneder siden, og mener på ho sa jeg skulle få brev ang sakens gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå