gærne ko Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 En eller annan tulling har knabba sykkelen min med barnetilhenger og sykkelhjelmer. Og satt igjen sin pungterte sykkel... Festlig! Blei så sint når eg oppdaga dette i går at eg holdt på å sprekke. Aller verst er det at sykkelhengeren er borte, den var heilt ny og brukt kun et par ganger. Hadde gleda meg til å sykle masse i ferien med hund og barn, men no ser det ut som den planen utgår... Er også sint på meg sjøl fordi sykkelen var ulåst. Den eine gangen den var ulåst så er det en eller annan dust som har tatt den. Er det noen som har sett en rød og svart herresykkel med feste til barnesete og en ny fin knallgul barnetilhenger av merket Ventley slengt i grøfta i Trondheim (Byåsen) så blir eg superglad for tips... Men det er vel et fåfengt håp. Arg, blir så sint når eg tenker på kor frekke folk er. Er visst altfor naiv, for kunne faktisk ikkje tru at noken hadde stjelt sykkel OG henger (og to sykkelhjelmer og barnesolbriller). Måtte ringe til samboer for å spørre om han hadde gjemt den en plass :os
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 så utrolig kjipt...hadde du låst den,elelr? Folk er så frekke
gærne ko Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 Nei, hadde glømt å låse den for første gong, og vips! Kunne jo ha satt igjen hengeren då siden dei tydeligvis trengte en sykkel i stedet for sin pungterte sykkel som står på fortauet... Snufs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå