madde på pergo Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Jeg er på dag 21 i syklusen nå... Har Wild Jam tabletter liggende i kjøkkenskuffen, men tør ikke å ta de! Er så mange som sier at de ikke skal taes før eller i EL, men jeg er jo ikke sikker på når EL er Så, når kan jeg da begynne på dette? Jeg må vel ha hatt EL nå når jeg er 21 dager i syklus!?
<3 Lilly <3 Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 jeg brukte disse tablettene den mnd jeg ble gravid. begynte å ta dem rett etter siste mens. og borte ble den. tok også sink tabletter med disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå