madde på pergo Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Jeg er på dag 21 i syklusen nå... Har Wild Jam tabletter liggende i kjøkkenskuffen, men tør ikke å ta de! Er så mange som sier at de ikke skal taes før eller i EL, men jeg er jo ikke sikker på når EL er Så, når kan jeg da begynne på dette? Jeg må vel ha hatt EL nå når jeg er 21 dager i syklus!?
TusseMor07&09&14 Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Hei du:o) Jeg skal ikke si hva du burde gjøre, men hvor lang pleier syklusen din å være da? Pleier den å være mindre enn 35 dager så har du nok hatt EL vil jeg tro... Da jeg prøvde å bli gravid sist så fikk jeg beskjed av homeopaten min å ta de hele syklusen for å stabilisere syklusen og EL jeg... Og jeg ble gravid på første forsøk(etter 2 år med prøving). Denne gangen har jeg sliti med laaaange sykluser... rundt 45 dager. Forrige pp begynte jeg med WY rundt tantebesøket, og den syklusen endte på 31 dager!!! Så nå blir det spennende å se hva som skjer denne syklusen, for jeg ble dessverre ikke gravid forrige pp, men syklusen ble iallefall kortere... men ettersom jeg har forstått det så er wild yamen i Norge så svak at det ikke skal være noe farlig for å utsette EL. Lykke til da:o) Håper du blir fort gravid:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå