Gå til innhold

oss overtidsdamer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er idag 10 dager over termin.... å må nok innrømme at jeg har begynt å miste troen på at dette vil skje naturlig... :-/

Men kroppen fungerer jo sånn tålig, å det er jeg veldig veldig gla for... Men at det skulle bli så vanvitti varmt, det tar litt knekken asså. jeg er elsker egentlig sol og sommer og varme, men når jeg går å venter og er så langt over termin, ja så passer det ikke me 30 grader i skyggen og se ut som en ballong pga alt vannet, hehe...

Åssen går det me dere andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 5 dager over termin idag....og jeg er skikkelig lei:( Var nok ikke helt innstilt på å gå over termin denne gangen, siden jeg fikk førstemann dagen før termin.

Det blir ekstra slitsomt i denne varmen. Har fått endel vann i føttene, så føler meg ikke akkurat så lekker...hehe

Vi får håpe de velger å komme ut snart:)

Skrevet

-5 jeg også. forstår det er slitsomt og jeg er enig i at varmen ikke gjør det noe bedre. Frister lite å sitte i sola. Jeg er helt oppblåst, gutten min sier jeg ligner litt på shrek! Hen trykker og lager groper i leggen min, veldig gøy:)

Jeg klarer ikke sitte på huk eller knytte nevene for huden strammer sånn rundt pølsefingra og beina.

Er så innmari klar for å få ut lillebror nå!!!

Var veldig klar for å få før termin, men er nå innstilt på å gå til det er dags.

Det hjelper å drikke masse vann, tygge isbiter og ha beina i en balje med kaldt vann!! En bordvifte som blåser kald luft rett i fjeset samtidig er bare godt.

Hold ut, ikke lenge igjenn!!!!

Skrevet

''Bare'' 4 dager over jeg da.. men må si det sliter på psyken... stakkars deg som har gått 10!! håper virkelig jeg slipper!

Varmen er slitsom ja.. pølsefingre og tømmerstokkbein her i gården også..

Ja vi får holde ut- uansett ikke lenge igjen:)

Skrevet

jeg er bar en dag over termin, men jeg er dritt lei. Hadde jo egentlig forberedt meg på overtid også, men jeg bekkenet er blitt så elendig at jeg må gå med krykker. Gjort det i 1 uke nå, og jeg kjenner at jeg håper dette snart gir seg.....!:(

Skrevet

Jeg er i dag 8 dager over termin! Begynner å bli veldig lei denne ventingen. Fikk beskjed av jordmor 25. mai at det kom til å bli et maibarn, men her går jeg fortsatt, 4. juli! Har prøvd alt som prøves kan, så nå skal jeg ikke prøve et kjerringråd til! Må bare ta tiden til hjelp, og håpe at han kommer snart. Og jeg skal kreve, hvis han ikke kommer før, at det blir satt i gang 10. juli, 14. dager over. Har gått med 2 cm åpning siden 24. juni ... Ja, ja ... Enn så lenge prøver jeg å smøre meg med tålmodighet! Lykke til damer!!

Skrevet

12 dager over her. Blæh! Jeg sleit i forrige varmeperiode i begynnelsen av juni, og håpet at jeg skulle slippe en slik varmeperiode til. Heldigvis har vi bil med air condition! Har blitt noen ekstra kjøreturer de siste dagene ja...

Men babyen kommer vel når han er klar. Jeg er 12 dager over UL-termin, men det å sette UL-termin er vel ikke akkurat en eksakt vitenskap. 7 dager over menstermin, men den er vel ikke nødvendigvis så mye mer nøyaktig. Bare jeg slipper å gå til august så er jeg fornøyd ;-) Og på søndag blir det kaldere på Østlandet...

Skrevet

10 dager over jeg også!!:-(

Sniker meg med etter at jeg bare har lest andres innlegg de siste ukene.. Spennende å se hva folk faktisk skriver i et sånt forum!Og nå har det vært til trøst de siste dagene, siden jeg går så lenge over.

Har vel også mistet litt troen på at fødselen kommer igang av seg selv, dessverre.. kan liksom ikke skjønne at hun i det hele tatt kommer til å komme ut til oss. Men det gjør hun vel til slutt:-)

Hold ut, alle overtidsdamer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...