Gå til innhold

mannen min vil absolutt ha tre..


Anbefalte innlegg

Skrevet

barn. Vi har to gutter på 3 og 5, og jeg begynner egentlig å synes at livet er litt friere og lettere nå, i og med at gutta underholder hverandre mye, og klarer mye selv. Av den grunn vet jeg ikke om jeg er klar for å begynne på nytt med en liten en. Mannen min derimot, vil veldig gjerne ha et barn til. Så jeg lurer egentlig på..er det noen som har erfaringer i forhold til å gå fra 2-3? Er det en kjempeovergang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trebarn? Kan han ikke lage seg en Pinokkio da?

 

Neida.....har selv to barn og vil ikke ha flere. Man trenger litt tid til seg selv også.

Skrevet

Da lar du han være alede med de to dere har i ei uke eller to, og hvis du har mulighet til å lfå ånt han en enda yngre en i en del av tida, gjør du det.. Så nyter du livets glade dager de to ukene, og hvis han fortsatt etter det vil ha tre, så kan dere jo diskutere å være fosterhjem? :o)

 

For meg er to barn flott.. og det er det for mannen også - heldigvis :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...