Sarah & Marcus mamma Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 noen som har erfaringer med hva som kan være lurt å ha med?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Vi skal ut å fly i morgen med ei jente på 15 mnd (også fly i 3 timer) Dette tenker jeg å ta med: Et par små bøker som er lette å lese og fine bilder, tror jeg kjøper et par nye som hun ikke har sett før. Ellers så tar jeg med bare et par småleker tenker jeg. Kommer til å gi henne 1 leke/bok av gangen, slik at når hun blir lei av den så får hun en ny "spennende" ting å se på :-) Lykke til....og det samme til meg hehe
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Vi skal fly fra Korea med vår da 15 md baby om en md. (Reise som tar 26 timer til sammen) Dvs. tre forskjellige fly, hvor det lengste er fra Soul til Amsterdam og tar over ti timer. Ned hit hadde jeg med noen leker og en masse namnam...dvs rosiner, cornflakes, oppskåret frukt og kjeks. Må regne med at barnet blir litt utålmodig, ta med leker og litt snacks så går de tre timene i en fart.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 vi har ei veldig utålmodig, masete, rastløs jente, og vi har fløyet en god del (det lengste 2 timer), men gjør det ikke oftere enn nødvendig... Har med spennende, gjerne nye leker, mye godt å spise på og (fram til nå) Baby Bjørn, sånn at hun kan bæres rundt i flyet, eller evt. sovne i den (klarer ikke sovne på fanget). Generelt har vi stått mye bak i flyet og snakket med flyvertinnene, de er ofte veldig hyggelige. Det er jo helt forferdelig å sitte så lenge i setet. Det går ofte bedre enn man tror, jeg gruer meg alltid veldig på forhånd, og så går det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå