Sarah & Marcus mamma Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 vi skal til hellas i 2 uker og jeg har ei datter på 14mnd som er både høyt og lavt hele tiden..... hun springer rundt og vil utforske alt... kan egentlig ikke ha henne gående rundt uten at jeg konstant holder henne i armen... ellers stikker hun av... tenker det er ikke så farlig her i Norge, men derimot i hellas er jeg mer skeptisk.... hører mange har slike bånd på barna... f.eks sånn vogn sele rundt med et "hundebånd" i enden slik at hun kan springe noe rundt med at jeg fremdeles har kontroll.... hva synes dere? hvor får vi kjøpt dette?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Vi har tenkt akkurat et samme. Hun er høyt og lavt hele dagen, og vil helst ikke at vi skal bære henne eller holde henne i armen. Her i Norge er de ikke så farlig syns jeg og jeg lar henne ikke springe fritt der det er veldig mye folk. Vi skal til Kreta om 2 uker. Har ikke så lyst at hun skal springe fritt der. Jeg vet at her jeg bor (Rogaland) har de sånne seler på Reflex. Synes ikke det er ne kjekt å skulle "binde" henne, men det er bedre det enn at vi mister henne av syne. Det ville vært helt forferdelig!! Rekner med at hun ikke vil synes det er noe srlig å ikke kunne springe fritt, men det er til hennes beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå