*Askepott og hjelperene * Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Vurderer å klippe meg slik likte frisyren,men vil gjerne høre deres mening. Jeg kommer da til å ha mellombrunt hår. http://www.ukhairdressers.com/style/popular.asp bilde nr 6.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 JA!! kjempetøff frisyre:-))
*Askepott og hjelperene * Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 Litt skummelt også,har langt tykt hår nå .... vææææ Men forandring fryder
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Ja det er kjempespennende å gjør en drastisk forandring:-)) Men det så ut til å være en lett og fin sommerfrisyre-masse lykke til:-))
It's all about me Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Kjempe kul den.....hvis håret ditt passer til det, eller du er veldig glad i å bruke rettetang. Kan være greit å ha i bakhodet at ikke alle hårtyper kan klippes på alle måter. Har selv driti meg loddrett ut på det da ikke alle frisører sier ifra om slik, men bare klipper......
*Askepott og hjelperene * Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2008 Takk for tipset bruker rettetang nesten daglig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå