Gå til innhold

vel..der fikk jeg meg en liten knekk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet d er dumt..men ble spådd på spåforumet her inne at jeg kommer til å gå 5 dager over termin..

shit..den svei

andre som har blitt spådd ?

blir nå spennende å se om d stemmer da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg takler ikke slikt. Sist var jeg så innstillt på termindato at det å då 16 dager over, nesten tok knekken på meg. Derfor tenker jeg annerledes denne gangen: Har termin 23. sept, men har innstillt meg på at jeg er mamma til 2 den 8.oktober. (Tar godt i tilfellet fødselen varer like lenge som sist). Enhver fødsel før den 8. blir ansett som en ren bonus! :-)

Skrevet

Jeg har en slik pendel som en kan spørre om ja og nei spørmål som jeg bruker bare for gøy. Jeg kan spørre den om du skal gå på overtid eller ei,om du vil da,så får du se om det blir samme resultat.

Skrevet

Kan du spørre for meg "mamma tiL1 stor,1Liten+1spire"? :o)

Jeg syns det er litt gøy med sånne ting og jeg er helt overbevist om å gå over termin...

Termindato 9. juli

Skrevet

Pendelen sier at du får før 9 juli,men husk,dette er bare for gøy,jeg er ingen spådame*ler* Kjekt å få en tilbakemelding hvis du får før da.

Skrevet

Kan du spørre for meg også? =)

Termin om 6 dager.

Skrevet

Åh, vil du spørre for meg også, "mamma tiL1 stor,1Liten+1spire"?

Jeg har termin 24. juli...

Skrevet

spør for meg og? termin 2 august:)

Skrevet

Elyon,her sier pendelen at du ikke vil føde på termin,men gå over.

Skrevet

anette&tutta, du kommer ikke til å gå lengre enn til 2 august i følge pendelen

Skrevet

Hei Olivia du vil gå lengre enn til 24 juli.

Skrevet

Å kan du spørre for meg også, bare for morro skyld? Har termin om 3 dager, men kjennes ikke ut som om noe har tenkt å skje innen den tid.

Skrevet

tro&håp pendlen sier at du ikke kommer til å gå over tiden.

Skrevet

"mamma til 1 stor,1liten+1spire" Vil du se på meg også? :)

Har termin 11.07.08....

Skrevet

"Mmma til 1 stor,1 liten+1spire", Har du mulighet til å spørre denne pendelen for meg også?

Er -5 i dag, blir jeg å føde i helgen??

Skrevet

Du kommer ikke til å gå lengre enn til 11.07.

Håper at jeg får tilbakemeldinger,bare litt gøy å vite liksom.

Skrevet

vil du spørre for meg "mamma tiL1 stor,1Liten+1spire"?

har termin 8.juli!!

Skrevet

Desverre du kommer ikke til å føde i helgen i følge pendelen. Spør den på forskjellige måter,men får det samme resultate at du ikke kommer til å føde i helgen.

Skrevet

Håper du har rett for hadde mens termin igår :) Tilbakemelding skal du få :) Tusen takk for at du tok dge tid :)

Skrevet

På deg sier pendelen at du skal føde til termin.

Skrevet

Hei!!! Gratulerer som spåkonestatus .. Hehehe!!!

Kan ikke du spørre for meg også?? Har termin 5 august.

Mamma har også en pendel, og hun "spådde" at det ble jente, og det blir det . Mens alle andre spådamer på BIM mente det ble gutt inkl. meg selv..:)

Skal gi deg tilbakemelding..

Når har du selv termin da?

Skrevet

Blir spennende å se! :)

Du skal få tilbakemelding mamma til 1 stor,1Liten+1 spire!

Når har du termin?

Skrevet

Jeg får opp at du skal føde til termin og at det blir en gutt.

Jeg har selv termin 10 augsut,spådd meg at jeg føder 11 august,så det skal bli spenndene å se.

Kjekt med tilbakemelding ja.

Skrevet

Hiver meg på de andre her jeg... Jeg hadde ul termin den 26 juni. Er fortsatt med baby i magen. Hadde 3 cm åpning på onsdag, slimproppen har gått og de var såå sikker på at jeg kom til å føde før helgen. Holder på å miste motet her jeg går og venter og venter. Greit nok om en har en dato å forholde seg til da.. hehe.. Du kunne ikke tenke deg å spørre for meg også? gjerne om det skjer i helgen eller i dag eller i morgen eller noe.. :)

Skrevet

OI, får jeg også hive meg på litt spådom?? hehe... kan du prøve for meg også??? Jeg har ikke så mye å tape på det lengre... hadde termin 24 Juni... Kommer jeg til å få før jeg blir satt i gang mon tro???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...