Gå til innhold

3.natt på rad.........................

Anbefalte innlegg

Skrevet

.............at junior sover over uten nattmåltid. Han er 8 uker. Ser bra ut dette her. Storbroren gjorde det samme til akkurat samme tid (8 uker gammel). Føler meg utrolig heldig :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min 3 . dag også ned nattesøvn!!! og min gut blir 9 mnd på mandag... så ja du er heldig..

spiser gutten din veldig mye siden han holder ut så lenge? hva er hemmeligheten liksom?

min gutt begyntw å spise middag + grøt kl 19 rett før han la seg og VIPS da var han mett for første gang på 9 mnd..= )

Skrevet

Ja, hva er hemmeligheten? Vet ikke jeg. Tror jeg bare har barn med godt sovehjerte (om natta da vel og merke). Han får bare mme. Går veldig opp og ned hvor mye han spiser om dagen. Alt fra 100-200ml til hvert måltid, så det svinger VELDIG. I går spiste han ikke mer enn 120ml før vi la han (la han kl. 21.30). Han våknet da kl.06 i dag og fikk pupp (får det bare 1 gang i døgnet) og sovnet igjen. Han har sovet til nå (08.45).

Storebroren fikk bare pupp da han kuttet nattmåltidet 8 uker gammel.

Skrevet

Min tredje prins (:-) ) er 11 mnd, og sover fortsatt ikke hele natta.

De to første startet å sove natta i 3 mnds alderen, så jeg må innrømme at jeg synes dette er knallhardt. Trenger ikke vurdere barnevakt engang..

Skrevet

ja enig.. min gutt sov ikke som sagt før nå 9 mnd..

og før hadde jeg lyst på 3 barn,, men nå vet jeg ikke om jeg klarer det...

det er knalltøft å ikke sove mer sammenhengende enn 3-4 timer på natta i 9 mnd..vet ikke om jeg orker det 2 ganger ( eller to år hehe) til

skjønner godt at de som har bebyer som sover fra 2 mnd syns det er enkelt = ) heldige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...