Gjest Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 har heller ikke kjent mer enn ei gang at livmora vokser og at det strekker seg. å de sier at en blir mindre tissetrengt i denne tia.. flyr på do som bare det jeg.
LilleBjella Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Jeg kjente ikke livmora før i uke 16, og da var det jordmor som viste meg hvordan jeg skulle kjenne. Plutselig, rundt uke 18 tror jeg, ble den plutselig veldig tydelig. Jeg er førstegangs. Har heller ikke hatt noe ubehageligheter i dette trimesteret i det hele tatt. Og går like mye på do som før:)
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 kjente heller ikke livmora før i uke 16.... er 17+4 nå å førstegangs
Ragdoll Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Livmora visste ejg aldri hvordan jeg skulle kjenne etter før jordmor lærte meg. du må ikke stramme muskelene i magen mens du ligger på ryggen flyr også like mye på do og jeg er 17 + 0
Gurine Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Jeg er 3 gangs, og 15 uker på vei, og kjenner fremdeles ikke livmora. Har heller ikke tissa mer enn vanlig dette svangerskapet, gjorde det oftere de to forrige gangene. Men får nok i meg litt for lite drikke i varmen også.
AO3 Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Jeg kjente livmora godt i uke 14, men det var fordi jeg visste hva jeg skulle kjenne etter. Ellers hadde det sikkert vaert vanskeligere. Jeg har heller aldri kjent at livmora har strekt paa seg, annet enn i uke 4-5, da jeg hadde mensmurringer. Men vokst har den gjort likevel, naa 24+1 er den langt over navlen! Har ogsaa tisset minst like mye i 2tri som i 1tri... Saa hvis jeg er normal, er nok du det ogsaa, tror jeg.
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 hahahahah.. hurra for oss normale hehehe.. lurer på hvor de får fakta fra disse sammendragene fra uke til uke i svangerskapet. ikke oss hvertfall hehehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå