Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Eksen min tok kontakt med meg etter lang tid. Vi er begge gift og har unger. Sa hva for en interressant person jeg var og og ville at vi skulle være venner. Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Han synes du er en interessant person og vil være at dere skal være venner... Ik tolk d mer, før han sier noe mer.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Før han tok kontakt med meg, fortalte venninna mi at han kom aldri til å tilgi meg for ikke å stole på han.......nei, tror ikke at han kommer til å si noenting mer, siden jeg har sagt til han at jeg venter et barn til....
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Da er d vel strengt tatt ikke noe mer å lure på?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Hvis vi skal kunne svare på om du misforstår, må du nesten skrive hva du forstår dette som da?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har nok ikke skrevet ned hele historien. Litt for privat....og orker ikke overanalyserer......men allikevel.....Er jeg slitsom nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå