Gå til innhold

Noen her som bruker Mary Kay produkter her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på et homeparty med Mary Kay igår så kjøpte meg en fondution og mineralsminke. Men hvor bra er produktene deres egentlig? Det var jo grisedyrt, så det er best for hun dama jeg kjøpte det av at det funker:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke brukt sminken til mary kay, men er kjempe fornøyd med hudpleie produktene.

Skrevet

Jeg kjøpte et pudder som liksom skal smelte inn i huden og bli så naturlig. Kjøpe med en pudderbørste som visst var hår fra en geit eller hva søren ;=) Jeg er ikke fornøyd, har de siste årenen brukt max factor sin foundation og har vært kanon fornøyd med den. Så angrer på at jeg skulle prøve noe nytt når jeg var fornøyd med det gamle. Men det er nok mange som er fornøyd også, kommer nok anpå hvilke kriterier du stiller til makeupen:)

Skrevet

fikk annsiktskrem, selvbruningskrem og en til i gave, men ikke fått prøvd de enda.

Er ganske sart i huden, og får lett allergiske reaksjoner.

Noen som har reagert på disse??

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med foundation, rensemelk, rense toner, ansiktskrem og en krem jeg bruker før jeg har på foundationen, husker ikke hva den heter. Har også øyegele som er bra og bodylotion og lipmask, bra alt sammen. Eneste jeg ikke liker er mascaraen

Hehe, mamma var konsulent så får en del hos henne

Skrevet

www.touchofpinkcosmetics.com

Her kan du få kjøpt mary kay produkter kjempebillig! Jeg følte meg veldig snytt da jeg fikk vite om denne siden etter å ha brukt 2000 kr på party... Har i ettertid bestilt på nett, er absolutt å anbefale :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...