Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Hvilken solkrem bruker dere på de små? Og hvordan klarer dere å holde dem unna sola? Hun lille her er umulig å holde unna sola,hun er overalt,så må nok bare smøre henne ofte...
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Bruker natusan (fy skam meg) faktor 40. Og lar ham krabbe rundt i sola, men passer på at han har lette klær (shorts/t-skjorte) og solhatt på :-)
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Hun er hvert øyeblikk 11mnd da... Men jeg bruker la rouche sin krem i faktor 50, og smører ca hver 4 time, hun krabber rundt i bleia med solhatten på seg Like fin og melkehvit hud har hun
Bippe77 Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Bruker Clarins 30... og Vishy et eller annet.... Også har jeg på han Uv-drakt... veldig kjekt synes jeg!
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Vi bruker babyline faktor 25. Mini er som regel i sola hele tida, vanskelig å holde han i skyggen. Smører han godt hver 2.time ca. I tillegg til dette får han jo slappet av i skyggen når han sover, og kommer seg bort fra sola litt.. Han er også med ut å bader og da får de duppet seg litt og avkjølt seg. Er jo nydelig på stranda om dagen! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå