3barnsmor? Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 å jeg er gravid!!! Jeg har sagt det hele tiden, har følt at noe ikke har vært helt som det skal. Å i dag ble det bekreftet, SÅ JENTER, med en negativ test å ingen TR er det fortsatt håp. Jeg produserer nok lite HCG i begynnelsen akkurat som jeg trodde så de andre testene jeg har tatt er vært tatt for tidlig, så det er faktisk ikke allle som kan teste tidlig å få et positivt resultat, det er ihvertfall jeg et bevis på!
Luksusfellen Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Supert! Gratulerer! Hvor lenge siden var IKM? Jeg er ca en uke etter IKM. Ingen TR negativ test på IKM. Har vel gitt opp håpet denne pp. venter bare på TR. Den er nok bare forsinket.. Gratulerer nok en gang!
Snoopy :o) Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Hei Maja Gratulerer så kjempemasse med at du har en liten spire i magen. Vet du når du hadde el? Testet du ? Kos deg masse med spire og sommer. Du er superheldig )
Mikkemafian Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Gratulerer så mye. Lykke til med svangerskapet videre!!
3barnsmor? Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2008 Jeg aner ikke når jeg hadde EL men mistenker at jeg ble gravid på dag 19 etter TR.
har 2, venter aprilbaby:) Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Gratulerer.. Jeg er to dager over TR idag å ingen tegn til den, negative tester å.. Jeg kjenner ikke noe til den heller. Spent på om den kommer, men håper ikke.. Men lurer på om jeg hadde EL for 13 dager siden eller noe. Så da får en bare se..
Gjest Tina-Mari Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 Gratulerer så mye! Fant ut at jeg var gravide i går jeg:) Masse lykke til!
3barnsmor? Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2008 Takk takk jenter. Er en sånn merkelig følelse, har vært så sikker hele tiden, å nå er det endelig bekrefta og jeg sitter her med blanda følelser
Snuppa's mamma Skrevet 4. juli 2008 #12 Skrevet 4. juli 2008 Åå så koselig, gratulerer så mye:) Har tenkt på deg, siden vi var i samme situasjon, godt en av oss er gravide hehe:) Kos deg kjempe mye med den voksende magen;) Håper jeg og alle oss andre her inne kommer etter snart:o)
*Lunamor* Skrevet 4. juli 2008 #14 Skrevet 4. juli 2008 Oi, gratulerer!!! Så hyggelig å høre at det klaffet for deg! Nå forsvinner nesten alle en etter en her fra bli gravid! Håper vi andre kommer raskt etter:) Lykke til og nyt sommeren !
Snabeltann Skrevet 4. juli 2008 #15 Skrevet 4. juli 2008 Å herregud, dette er jo strålende nyheter for alle som som får negative tester ved IKM. Snodig er det likevel, kanskje du har hatt en forskyvet periode. Åtte dager over må jo være rekord her inne :=) da jeg ble gravid med første mann fikk jeg positiv test fem dager før IKM! Men grattis til deg, du visste noe var i gjæret, og det er ofte den beste indikatoren:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. juli 2008 #17 Skrevet 4. juli 2008 GRATULERER SÅ MYE!!!! =D Det var verdt ventingen og all undringen kan jeg tenke meg =)
3barnsmor? Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #18 Skrevet 4. juli 2008 Tusen takk alle sammen, Sender alle sammen masse babystøv Ps: Har bytta nick, for jeg har ikke helt villet at alle skulle gjenkjent meg da jeg skal holde det hemmlig en stund til, er jo ganske tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå