Hikken Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Ellerno.. Da var det off til Gardermoen for å kvitte seg med litt slekt :-) Veldig deilig, får ha bilen til mamma i to uker mens hun og brodern er på Kreta. Begynner å bli fint vanskelig å velte rundt som kollektiv slave, så en kjøreting er ikke så dumt. Ikke at dette egentlig interesserer noen andre enn meg, men skrev det ned allikevel jeg. Ha en fin dag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå