Gå til innhold

DER gikk vannet gitt...


sjara

Anbefalte innlegg

Minst en liter. Skal si jeg var raskt oppe av senga, he he. Har ringt føden og skal inn til sjekk rundt halv ti, men klarer jo ikke å sove. Samboeren har lagt seg ned igjen, men jeg ligger bare og kjenner etter om det er noe liv eller ikke. Har ingen rier enda heller. Vanskelig å beskrive hva jeg tenker på eller hvordan jeg føler det nå. Nå er det ikke lenge til det skal skje - det jeg har ventet på så lenge. Litt sånn vakum, he he. Og så har jeg termin i dag også faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk:) Er en veldig rar følelse egentlig. Ligger og venter på at riene skal komme liksom, men må prøve og være tålmodig. Kan jo hende jeg trenger hjelp til å sette det i gang. Driver og kjenner etter om jeg merker noe i ryggen, noen murringer, osv. Spent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk:) Vi ble sendt hjem igjen etter en kort sjekk av hjertelyd, for har fortsatt ingen rier. De sjekket ikke om jeg var moden heller. Skal tilbake i morgen kl 08 for ny sjekk og igangsetting, så fremt ingenting har skjedd før den tid. Så nå sitter jeg her og liksom venter på riene. Rar følelse.

 

Vi var forberedt på å bli sendt hjem, så er ikke SÅ skuffet, men litt selvfølgelig. Hadde jo håpet at de kom til å sette meg i gang med en gang, også fordi jeg går på klexane pga leidenmutasjon og en mulig TIA (blodpropp). Men nei. De hadde mye å gjøre på avdelingen i dag også, og fikk beskjed om at jeg nok måtte belage meg på å vente litt når jeg kommer i morgen tidlig også. Blir nok ikke baby i dag, men vannet gikk i hvert fall på termin, he he. Men nå har vi i hvert fall et tidsperspektiv, for siden vannet har gått - og Fredrikstad praktiserer igangsetting etter et døgn - så får jeg holde prinsen min i løpet av helgen. Kanskje kommer han søndag på farfaren hans sin bursdag. Det hadde farfar syntes var stas. Selv om Born on 4th of July ikke er så verst det heller:)

 

Lekker fortsatt fostervann når jeg beveger meg, så driver og bytter bind i hytt og gevær, he he. Magen er litt annerledes nå som vannet har gått. Ikke så mye ved berøring, kanskje litt hardere bare, men strammer på en annen måte når jeg beveger meg. Kanskje det er fordi jeg kjenner den lille litt bedre på et vis??? Magen ble også litt mindre, for hadde en del vann tydeligvis. Har pratet med samboeren om det, og det var nok mer enn en liter ja, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var så sprengt på fødeavdelingen at jeg ble sendt hjem igjen - igjen:( TIlbake igjen i morgen tidlig. Da må de bare sette det ordentlig i gang altså. Vannet gikk jo natt til i går, og jeg har hatt tak siden midnatt. Ikke supervondt, men ubehagelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER)))))) HURRA)))))) da håper jegb du er med på treff 22 juli???? se på BIM-TREFF)))GUTT ELER JENTE??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...