Leirha Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Føler det snart er på tide å finne senga jeg da.... Men er et lite nattmenneske...... Harr siitet å holdt på med blogg, herreminjesushatt for noe tidskrevende greier.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Blogg er tidkrevende ja!! Og nå fikk du meg til å se på klokka, trodde ikke den var sååå mye jeg da.. Jeg er jo ikke trøtt engang.. Er så lyst her i tr.lag ifh til Oslo!
Leirha Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 Kanskje det er sommer nettene som gjør det? er jo mye lysere ja... Må jo være mørkt for at jeg skal sove. Og helst ingen lyd, men nå hørte jeg noen fugler ute...Uff da er det jo sent!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har hengt foran tepper i vinduet jeg. (kanskje mamma la tepper foran vogna da jeg var baby..? *hmm* hehehe ) Også hører jeg dårlig, hører ikke noe til disse fuglene! ;o)
EierIkkeFantasi Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 våken her også ja,får ikke mini til å sovne vi kokvarmt her,selv med vifte på ,vindu og dør oppe...
Leirha Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2008 Ja stakkar lillemann her hadde problemer med å holde seg i sovendes tilstand tidligere. Våknet i et og var tørst, så jeg måtte gå ut med ham for lufting i bare bleia. Han hadde fått svetteutslett over hele brystkassa stakkars lille.
EierIkkeFantasi Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 huff stakkars er ikke godt i denne varmen..ligger i bleia her og.får vel prøve å amme igjen og satse på han sovner snart.
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 Våken her. Reiser til DK nå snart, blir spennende å se hvordan lille jenta reagerer på å bli flyttet midt på natta. Har puppen klar, men mulig hun bare snorker seg gjennom det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå