Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 KNOTT!! Det vrimler av knotten her jo! Ikke har jeg spray eller noe, og ikke kanjeg sitte inne da lynet har slått ut modemet vårt for en uke siden. Så, jeg har kopla meg opp på naboens nett, men må sitte ute.. *grr*
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 Joooo, men... *kremt* Jeg har sitti ute i en time nå, måtte jo tatt endel røyk på den timen, hehe ;o) DET tåler ikke halsen min no av! Nå kom det litt vind heldigvis! ;o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2008 Hahahah ;o) Nei, ikke idag.. Og heller ikke igår. Faktisk mange år siden.. Bare så det er sagt. ;o) Eneste jeg gjør md erter er å skyte på folk. Et lite rør + erter.. Funker bra. Vondt såklart, men;o) hehe:p Tenk, når jeg skal si nei til Daniel hvis han finner på slikt.. Og jeg som har gjort det selv som barn, hehe ;o) Husker vi fikk kjeft av mamma når hu oppdaga at ertene var forsvunnet fra skapet;p
Northernlights Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Huff, det var vondt å bli truffet av erter ((dårlig barndomsminne om slemme gutter med ertesprett...))
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2008 Jeg vet, bare så det er sagt: jeg var eneste jenta i feltet her.. Jeg var den som var mest utsatt gitt.. Huffhuff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå