Gå til innhold

Uæææ!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

KNOTT!!

 

Det vrimler av knotten her jo!

Ikke har jeg spray eller noe, og ikke kanjeg sitte inne da lynet har slått ut modemet vårt for en uke siden.

Så, jeg har kopla meg opp på naboens nett, men må sitte ute.. *grr*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røyker du ikke,da? ;o)

Skrevet

Joooo, men... *kremt*

Jeg har sitti ute i en time nå, måtte jo tatt endel røyk på den timen, hehe ;o)

DET tåler ikke halsen min no av! :P

 

Nå kom det litt vind heldigvis! ;o)

Skrevet

Spist ertesuppe til middag? hehe

Skrevet

sorry...bad humor =o)

Skrevet

Hahahah ;o)

Nei, ikke idag.. Og heller ikke igår.

 

Faktisk mange år siden.. Bare så det er sagt. ;o)

Eneste jeg gjør md erter er å skyte på folk.

Et lite rør + erter.. Funker bra.

Vondt såklart, men;o)

 

hehe:p

 

Tenk, når jeg skal si nei til Daniel hvis han finner på slikt..

Og jeg som har gjort det selv som barn, hehe ;o)

 

Husker vi fikk kjeft av mamma når hu oppdaga at ertene var forsvunnet fra skapet;p

Skrevet

Huff, det var vondt å bli truffet av erter ((dårlig barndomsminne om slemme gutter med ertesprett...))

 

 

Skrevet

Jeg vet, bare så det er sagt: jeg var eneste jenta i feltet her.. Jeg var den som var mest utsatt gitt..

Huffhuff... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...