Mom2Two Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Hvordan får man lukket hvert program "ordentlig" slik at det ikke lyser under ikonet lenger og jeg kan logge helt av...??
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Trykk på eple og Q. Da får du avslutta.
Mom2Two Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Men på hvert enkelt program, eller lukker man da det hele? Helt ferskis jeg altså, og maser fælt jeg vet..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Ække sikkert jeg helt forstår hva du mener nå, lettere å vise synes jeg. Men... Hvis du har 3 Word sider oppe og skal lukke igjen f.eks Word dokumentet som heter "Strand" og dokumentene som heter "skjell" og "vann" ikke skal lukkes igjen kan du trykke på eple og W. Da lukker du bare det vinduet. Skal du lagre noe i word dokumentene (bare så det er sagt, siden jeg tok opp det nå) så kan du trykke på eple + S. Da lagrer du automatisk. Og, etter å ha lest spm ditt igjen, etter å ha skrevet, skjønner jeg hva du mente (tror jeg, hihi) For å lukke ETT program er det kun eple og Q på det programmet du har oppe. Som er gjeldende, ikke sant. Helt øverst ser du jo om du har word, excel eller firefox oppe. Da trykker du på eple og Q og det programme blir lukket, Så må du gjøre det samme på de andre programmene. ;o) hehe:p
Mom2Two Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2008 Hehe, tusen takk, jeg skjønte det nå, jeg:-)
Mom2Two Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2008 Hvor har man liksom en fullstendig oversikt over hva man faktisk har oppe? F. eks alle internetsidene osv,?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 Hva bruker du da? Safari, opera eller firefox?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 Jeg ville anbefalt deg å laste ned Mozilla firefox. Jeg bruker ikke safari, syns den er litt uoversiktlig da jeg må lage nye vinduer for hver side jeg skal inn på. Ett for facebook, betsson, dinbaby ++ På Firefox trykker man på eple + t og da får man nye faner i det samme vinduet. Mye lettere å trykke på de fanene, istedenfor å lage 5 vinduer.
Mom2Two Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. juli 2008 Er det den kloden med ilden rundt? Tror mannen har lastet ned alt. Kan jeg da bare bruke det ikonet i stedet for? Ja, jeg vil helst se alle fanene, dette er totalt uoversiktlig, og et irritasjonsmoment.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. juli 2008 #11 Skrevet 3. juli 2008 Jepp, det er den! MYYE lettere syns jeg! ;o)
Mom2Two Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. juli 2008 Men jeg får fortsatt ikke opp fanene på den måten?? Blir mange vindu under hverandre liksom, om du skjønner hva jeg mener?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. juli 2008 #13 Skrevet 4. juli 2008 Ser du hva jeg mener? Mye lettere å VISE enn å forklare *grr* ;o) hehe Hmmm.... *tenke* Hvis du går opp på File - New tab og trykker på den, hva skjer da?
Mom2Two Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. juli 2008 Da skjer akkurat det du sa ville skje, jeg får opp slike faner;-) Thaaaaanx:-) Men nå har jeg vinduer oppe med både safari og firefox, det gjør ikke noe det, eller?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. juli 2008 #15 Skrevet 4. juli 2008 ) Så fint! Neida, har ikke noe å si! =)
Mom2Two Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #16 Skrevet 4. juli 2008 Tusen takk:-) Har noen spm om skype også, men jeg får plage deg mer en annen dag;-) Du er kjempesøt som gadd å hjelpe meg:-) Nå tror jeg at jeg skal finne sengen, jeg. Nattinatt!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. juli 2008 #17 Skrevet 4. juli 2008 Hehehe;o) Bare hyggelig, har ikke noe annet å gjøre:p Skype kan ikke jeg noe særlig om, bruker ikke det! Har du nettby forresten? Der er det en gruppe som heter macintosh. Har brukt den litt selv, lett å få svar siden alle har mac, hehe Legger ved link: http://www.nettby.no/community/discussion.php?community_id=246 Sov godt! =)
Hønemor&guttaboys Skrevet 4. juli 2008 #18 Skrevet 4. juli 2008 Bare sånn at det er sagt, så kan man ha flere faner oppe i Safari også Bruker det hele tiden jeg. Bare å trykke cmd+t, så popper det opp en ny fane i samme programmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå