Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får man lukket hvert program "ordentlig" slik at det ikke lyser under ikonet lenger og jeg kan logge helt av...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trykk på eple og Q.

 

Da får du avslutta.

Skrevet

Men på hvert enkelt program, eller lukker man da det hele?

 

Helt ferskis jeg altså, og maser fælt jeg vet..

Skrevet

Ække sikkert jeg helt forstår hva du mener nå, lettere å vise synes jeg.

Men...

 

Hvis du har 3 Word sider oppe og skal lukke igjen f.eks Word dokumentet som heter "Strand" og dokumentene som heter "skjell" og "vann" ikke skal lukkes igjen kan du trykke på eple og W.

 

Da lukker du bare det vinduet.

Skal du lagre noe i word dokumentene (bare så det er sagt, siden jeg tok opp det nå) så kan du trykke på eple + S. Da lagrer du automatisk.

 

 

Og, etter å ha lest spm ditt igjen, etter å ha skrevet, skjønner jeg hva du mente (tror jeg, hihi)

For å lukke ETT program er det kun eple og Q på det programmet du har oppe.

Som er gjeldende, ikke sant.

 

Helt øverst ser du jo om du har word, excel eller firefox oppe.

Da trykker du på eple og Q og det programme blir lukket, Så må du gjøre det samme på de andre programmene.

 

;o)

hehe:p

Skrevet

Hehe, tusen takk, jeg skjønte det nå, jeg:-)

Skrevet

Hvor har man liksom en fullstendig oversikt over hva man faktisk har oppe? F. eks alle internetsidene osv,?

Skrevet

Hva bruker du da?

Safari, opera eller firefox?

Skrevet

Jeg ville anbefalt deg å laste ned Mozilla firefox.

 

Jeg bruker ikke safari, syns den er litt uoversiktlig da jeg må lage nye vinduer for hver side jeg skal inn på.

Ett for facebook, betsson, dinbaby ++

 

På Firefox trykker man på eple + t og da får man nye faner i det samme vinduet. Mye lettere å trykke på de fanene, istedenfor å lage 5 vinduer.

Skrevet

Er det den kloden med ilden rundt? Tror mannen har lastet ned alt.

 

Kan jeg da bare bruke det ikonet i stedet for?

 

Ja, jeg vil helst se alle fanene, dette er totalt uoversiktlig, og et irritasjonsmoment.

Skrevet

Jepp, det er den!

:P

MYYE lettere syns jeg! ;o)

 

Skrevet

Men jeg får fortsatt ikke opp fanene på den måten??

 

Blir mange vindu under hverandre liksom, om du skjønner hva jeg mener?

Skrevet

Ser du hva jeg mener? Mye lettere å VISE enn å forklare *grr*

 

;o)

hehe

 

Hmmm.... *tenke*

Hvis du går opp på File - New tab og trykker på den, hva skjer da?

 

Skrevet

Da skjer akkurat det du sa ville skje, jeg får opp slike faner;-)

 

Thaaaaanx:-)

 

Men nå har jeg vinduer oppe med både safari og firefox, det gjør ikke noe det, eller?

Skrevet

:o)

Så fint!

 

Neida, har ikke noe å si!

=)

Skrevet

Tusen takk:-)

 

Har noen spm om skype også, men jeg får plage deg mer en annen dag;-)

 

Du er kjempesøt som gadd å hjelpe meg:-)

 

Nå tror jeg at jeg skal finne sengen, jeg. Nattinatt!

Skrevet

Hehehe;o)

Bare hyggelig, har ikke noe annet å gjøre:p

Skype kan ikke jeg noe særlig om, bruker ikke det! ;)

 

Har du nettby forresten?

Der er det en gruppe som heter macintosh.

Har brukt den litt selv, lett å få svar siden alle har mac, hehe ;)

Legger ved link:

 

http://www.nettby.no/community/discussion.php?community_id=246

 

Sov godt! =)

Skrevet

Bare sånn at det er sagt, så kan man ha flere faner oppe i Safari også :) Bruker det hele tiden jeg. Bare å trykke cmd+t, så popper det opp en ny fane i samme programmet.

Skrevet

Fikk ikke til det jeg...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...