Gjest Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 jeg skulle begynne på interiørskolen her jg bor. for første gang har jg virkelig gledet meg til skole! så blir den flyttet halvannen time unna med bil - noe som ordnet seg. har sett sååå frem til september, var skikkelig motivert. så får jg brev idag at den blir ikke noe av!! bare 2 påmeldte! snufs... hva skal jg gjøre nå da?! skikkelig lei meg!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Åååå! ( Sender en trøsteklem, selv om det kanskje ikke hjelper så mye..
Mom2Two Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Kanskje du kan finne noen gode kurs som kjøres via nettet med helgesamlinger eller lignende?
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 vil jo jobbe med interiør, men d var kanskje d du mente? vet ikke om noen, dette var jo delvis d, nki... leter litt nå da, funnet en med interiørdesign, hadde jo vært drømmen - koster bare 70 000 mer! sendte dem mail nå da, om hvor dette er. men er skikkelig rådvill nå, alt var liksom i boks:(
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Søstra mi var med et kurs for et år siden. Tok en helg, så var hun ferdig. Du får prøve å lete opp litt! Jeg kunne jo spurt henne hva det var for noe hun tok, hvis du vil? Må bare minne meg på det, for jeg ER glemsk, hehe Det kostet jo endel penger, husker ikke nøyaktig nå, men.. Iallefall 10 000.
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 vil egentlig gå på skole nå, få meg en utdannelse. hadde sett for meg 2-3 år med skolegang, og lære mye om det jg interesserer meg for. takk uansett:) uff, dette var ordentlig kjipt :(
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Joda, jeg skjønner det Lykke til videre=)
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 NÅ ER JEG SÅ GLAD!!! Måtte bare komme med en oppdatering! Jeg har funnet en skole som gir meg en mye bedre utdannelse innen interiør enn den jeg skulle gå på (NKI), og jeg blir interiørdesigner, her var det virkelig stort hell i uhellet Hadde jeg visst om denne skolen tidligere, ville jeg heller valgt den fra første stund - snakket nettopp med de på skolen OG JEG FÅR PLASS!! )) Måtte bare lufte gleden her, siden jeg ikke får tak i mamma'n min, hehe
*SamSung* Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 Var dte skolen på Strømmen? Du kan jo studere gjennom NKI? Som meg? Billigere og mer fritt;) Samme kompetanse
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #12 Skrevet 14. juli 2008 Nei, dette er på Imente fagskole. Det var NKI jeg skulle gått, men det man lærer på et halvt år på denne skolen, tilsvarer hele skolegangen på NKI. Og denne skolen varer 2 år, så man lærer litt mer her.
Monajenten Skrevet 14. juli 2008 #14 Skrevet 14. juli 2008 Gratulerer så mye:-D Jeg har selv kommet inn på skole og er overlykkelig:-) Søkte på torsdag kveld over nettet, og fikk svar i posten på lørdag:-) Jeg skal også gå to år og blir grafisk designer:-D
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #15 Skrevet 14. juli 2008 Åå, grafisk designer, så spennende!!! Det er absolutt mitt andrevalg om dette ikke hadde blitt noe av Gratulerer så mye!
Monajenten Skrevet 14. juli 2008 #16 Skrevet 14. juli 2008 Tusen takk:-) Jeg skjønner ikke at jeg ikke har tenkt på det før. Det er helt perfekt for meg, og jeg fikk helt sjokk når jeg leste om det:-O Gleder meg som en liten unge, det skal bli så gøy:-D Vi er heldige:-D
Northernlights Skrevet 14. juli 2008 #17 Skrevet 14. juli 2008 Gratulerer med skoleplass til dere begge to =o) Alt ordner seg til slutt.
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #18 Skrevet 14. juli 2008 Jeg skjønner deg såå godt! Har faktisk aldri gledet meg til skole før - og nå kan jeg nesten ikke vente! Tror vi har det veldig likt Vi er heldige ja
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #19 Skrevet 14. juli 2008 Tusen takk Northernlights Er sant det, bare vanskelig når man sitter midt oppi det negative, å se at det skal komme noe positivt! Så plutselig er man der!
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #20 Skrevet 14. juli 2008 Oii..så godt det ordne seg!! Grattis... Jeg får vel vite rundt helga...da er hovedopptaket klart fra samordnaopptak.....er så utålmodig.....
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #21 Skrevet 14. juli 2008 Tusen takk:) Så spennende, hva skal du studere?
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #22 Skrevet 14. juli 2008 Søkt på sykepleien, siden det er eneste vei for å utdanne seg til jordmor ;-) Har ambisjoner får en si...hehe
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #23 Skrevet 14. juli 2008 Jordmor er spennende Fikk assistere der en uke, det var utrolig gøy! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå