Tomine is my star Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Noen som har en slik hette genser liggende i skapet i str M eller L som de ikke bruker??? Har en sånn,og det er yndlingsgenseren min..men den begynnerå bli så slitt..ønsker meg en ny,me det er jo noen år siden de ble solgt..... )
Mamalicious Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har tror jeg Det er de genserene som hadde matchende bukse med camp på ræva?
Tomine is my star Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2008 Mamalicious..du har pm! Andre som har sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå