Ksenia & Anjem Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 http://www.seher.no/php/art.php?id=778482 De var egentlig ment til meg Men her sitter jeg med de tomme lefsene mine
giggsi Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Du kan få mine!!! Skal allikevel kvitte meg med litt.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Jeg kunne ønske jeg hadde kroppen hennes jeg og ikke alt det som henger og slenger på meg.
Ksenia & Anjem Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2008 hihi tusen takk nå ble jeg glaaaad!
Ksenia & Anjem Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2008 ja for å ikke snakke om magen min etter to fødsler..akkurat som en skrekkfilm
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Min også, jeg skjemmes over min mage. Strekkmerker og fæl.
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 Hehehe ja du sier noe akkurat nå skal jeg ikke klage for puppene er i gravidmodus og veldig fulle og fine (litt for fulle og fine i grunn).. Men ser med skrekk frem mot ammeslutt allerede *grøss* Jeg hadde faktisk ganske fine pupper før jeg fikk Natalie, de var vel det eneste på kroppen min som jeg var ordentlig fornøyd med runde, fine, akkurat passe store osv. Etter talie derimot har de blitt et søøørgelig syn gikk jo opp fra en stor c til at e var for lite til meg! Ikke rart at de ble litt slappere i fisken hehe.. Akkurat pupper er jo så viktig også buhuuu...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 Hehe hadde jeg hatt de puppene der skulle jeg med glede ha gitt de vekk til deg:)) Heller minne innskrumpa rosinfiller som vasker gulvet samtidig som jeg går enn de der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå