Gå til innhold

Hjelp meg i seng da!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg irriterer meg grenseløst over at jeg sitter å bruker "sovetiden" min her... Burde jo vært i seng for lengst - ikke sitte her å nerde.

Skal alltid bare innom å ta en liten titt, men det ender alltid med anger... :)

 

Så min bønn er: GÅ Å LEGG DERE!

JEG FÅR IKKE LAGT MEG NÅR DERE SITTER HER Å OPPHOLDER MEG!

 

Stort nattasmil til alle dere som gidder å lese dette.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe :)

Vet hva du mener..men jeg baker kake (eeeh, jeg gravid? Neeeeida!), så jeg kan ikke legge meg riktig enda :)

 

Men du:

MARSJ I SENG!!

 

Natta ;)

Skrevet

Takk! Og god natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...