tessa 82 Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Jeg irriterer meg grenseløst over at jeg sitter å bruker "sovetiden" min her... Burde jo vært i seng for lengst - ikke sitte her å nerde. Skal alltid bare innom å ta en liten titt, men det ender alltid med anger... Så min bønn er: GÅ Å LEGG DERE! JEG FÅR IKKE LAGT MEG NÅR DERE SITTER HER Å OPPHOLDER MEG! Stort nattasmil til alle dere som gidder å lese dette....
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Hehehe Vet hva du mener..men jeg baker kake (eeeh, jeg gravid? Neeeeida!), så jeg kan ikke legge meg riktig enda Men du: MARSJ I SENG!! Natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå