Gå til innhold

Herregud,nå ble jeg redd!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper jeg tok feil.

Gikk inn for å sjekke lillemor for jeg hørte en merkelig lyd fra henne.

Da jeg kom inn syntes jeg hun var helt bleik og jeg hørte ikke at hun pustet.

Jeg bare røsket henne opp.

Tok litt tid før hun fikk fargen igjen.

Håper hun bare sov tungt.

Blir ikke søvn på meg i natt nå nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff! Så vemmelig! Jeg opplevde faktisk noe lignende for et par kvelder siden. Merka ikke at han pusta og kald på kinnet var han og. Men pusta så fint når jeg dytta til han og fikk kjent litt mer på han. Men jeg fikk ikke sove med det første etter det altså! Og hadde på vekkerklokka flere ganger i løpet av natta. Har heldigvis ikke merka noe lignende igjen!

Skrevet

oj, så ekkelt!

trøste klem.

huff, aner ikke hva jeg skal si. bare stor stor klem fra meg!

Skrevet

Sitter her og stortuter nå.Hun er jo født 13 uker for tidligt,så jeg har jo sett noen pustepauser kan du si.Nå kom alt det tilbake.Og jeg som endeligt var begynt å slappe litt av.

Skrevet

huff... det forstår jeg sååå godt! hadde gråtet selv. en gang så gråt jeg så ferlt når småen var syk at dama på legvakta begynte og kjefte på meg i frustrasjon over at jeg aldri kom til poenget... hehe

disse små søte nurkene våre er verd så utrolig mye. men som du også har opplevd sååå mange ganger før, så har de en undelig måte og komme seg helskinnet fra det meste! du har en litten slosskjempe hos deg. en liten tøffing.

husk det!

Skrevet

Det er veldig vanlig når de er i den dype søvnfasen. Gjerne litt bleke, kaldklamme og puster uregelmessig.

Skrevet

hehe... leaderofthepack, nå kommer det tydlig frem hvor flink jeg er til og se på småen når han sover... hehe

Skrevet

hehehehe jeg er ikke det selv. Sjekker faktisk aldri etter at de har sovnet. MEN jeg har jo et barn som jeg nesten mistet pga respirasjonsstans på barsel..... så jeg lå våken i 3 mnd og så på henne når hun sov. Livredd for gjentakelse.... til slutt må man bare satse på at det går bra.

Skrevet

Joda,jeg vet det.Hadde alarm på henne de første 14 dagene etter at vi kom fra sykehuset.Den gikk av og til når hun sov tungt og pustet overfladisk.Men da så jeg fort om det var falsk alarm eller ikke.Men nå varhun helt bleik og rød på øynene.Skremmende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...