Kirsebæra Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Kom til pappa forrige onsdag, de hadde fått lånt en bilstol inntil vi fikk dratt å kjøpt en ny en. (endte forresten opp med britax på two way elite, damn, tror jeg må kjøpe en sånn til vår bil også!!) uansett, denne var kun forovervendt. det var en MEGET skeptisk mamma karina som satte lille 29 mnd gamle elias i bilstolen. det verste er at jeg så at elias var ukomfortabel. han kika seg veldig rundt og så veldig skeptisk ut....faktisk.....jeg likte det så aldeles ikke! satt med hjertet i halsen hver gang vi kjørte!! så dro vil til hytta i sverige og var innom Babyproffsen, mener det het det, å kjøpe britaxen da. den kunne jo stå begge veier. vi kjøpte den(på tilbus til 1499) og satte elias i den. vet dere? han sovna av i bilstolen med en gang han!! han sov ikke i de thele tatt i den vi hadde lånt. jeg tror faktisk ikke at elias trivdes i den forovervendte stolen jeg. samboern har jo vært litt sånn...''kan vi ikke kjøpe en forovervendt...er så vanskelig å sete hani nn og ut og bla bla bla'' endte opp med han ikke han heller ville ha forovervendt, men bakovervendt. nei...magefølelsen sa nei....det var noen dager med forovervendt, men uff...likte det ikke i det hele tatt jeg....var faktisk ekkelt å sette seg i bilen.....nei, bakovervendt er nok det beste for oss.....hva det er for andre er deres sak ,men for oss er det bakovervendt enda en god stund....=)
Kirsebæra Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. juli 2008 Håper ingen ble støtt av innlegget mitt nå da...var ikke meningen å støte noen fordi jeg ikke likte å ha han forovervendt.....bare ville dele min historie....
mor_til_2_84 Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 jeg tenker nok litt som deg. Nå har ikke jeg prøvd forovervendt, men sønnen min sitter veldig godt bakovervendt så langt, og ser da ikke noe grunn til å skulle forandre på det.
Kirsebæra Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2008 Ble jo egentlig litt redd for at han først var satt forovervendt, så ville han ikke sitte bakovervendt, men det var liksom ikke noe problem=) tror egentlig han trives ganske godt i stolen som vi har...selvom det er ett monster av en bilstol....acta graco duologic...tor nok vi også skal kjøpe en two way elite og ha i bilen vår.....=)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Hvor lenge og hvor mange ganger kan denne debatten være interessant. Selvfølgelig likte ikke poden din forandring, sånn med en gang. NEXT..
Kirsebæra Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2008 var som sagt ingen diskusjon om bakovervendt vs forovervendt....ingen diskusjon som skulle bli intr igjen på lik linje med de andre diskusjonene.... dette var MIN historie...og det var ikke bare det med elias...det var også JEG som ikke følte meg klar for det. som sagt, det var ikke noe krangle innlegg som skulle skeise ut.....lær deg å les hva som blir ksrevet da...fjott....
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 Er ikke pent å kalle noen fjott. Det må være like lov for deg å skrive et illegg om din historie som for en annen person å svare på det innlegget. Det har vært mange historier som din her inne. Bilstoler kan liksom bare bli så interessant etter gang nr. 2548
Kirsebæra Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2008 er ikke pent nei...men jeg gjorde det. ble irritert for innlegget hennes for tenk. skrev tydelig at dette ikke var ment som krangle eller noe slikt, da var det egentlig bare teit å lese ett kvast innlegg som det. JEG opplevde innlegget hennes/hannes som kvast. og om det har vært flere debatter som mine så betyr det at jeg ikke får lage innlegg om det da? nei....uansett hvor uintressante noen innlegg er, så kommer dem. man velger jo faktisk selv hvilke innlegg man skal svare på og hva man som HI reagerer på. og JEG reagerte på hennes/hannes innlegg...noen er bare litt ekstra var overfor innlegg...jaja....sensitive meg....
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 ok,,, ok.. rooolig nå folkens. Man velger selvfølgelig selv hva man leser og svarer på. Kos deg med den lille og 98 prosent her inne vil støtte deg i at sete du valgte var best for barnet. Når du også opplever at det gjør barne glad kan det så absolutt ikke være feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå