Gå til innhold

Prevensjon?


snøfilla - mamma til 2

Anbefalte innlegg

Andre som har begynt på prevensjon igjen etter at beslutningen om adopsjon ble tatt? Jeg har knasket i meg min første p-pille på 5 år (!) i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Snøfilla-vennen! Long time...Sikkert deilig m ferie nå ;-)

Bare lurer på hvorfor du skal begynne med p-piller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Snøfilla..

jo da... du er ikke alene.... Her tygges det også p.piller.. keept, men tar ikke sjansen!! adopsjon er satt så høyt at ingen risiko.!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snoefilla..

 

Ingen piller her nei..Null sjans for graviditet saa vil ikke ha i meg unoedvendig med hormoner..

Hvorfor er du paa P pilla no da?? Om dere blir gravide selv saa er vel det bare supert eller?? (bare lurer jeg??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kanskje snart? og Rose38 (har det ikke blitt 39??!)

 

Jeg har beg. på Trionetta igjen fordi jeg aldri har hatt regelmessige sykluser + at jeg småblør (spotter) ei hel uek før mens hver enenste mnd. Gyn. finner ikke ut av det, og tar det ikke på alvor, men jeg husker at det var ikke sånn da jeg gikk på pilla - derfor har jeg beg. på den igjen. 5 år siden sist... Og jeg har ALDRI blitt naturlig gravid på de 5 årene uten prevensjon, og har i tillegg dårlig eggkvalitet, så at noe under skulle skje i min mage tror jeg ikke.

 

Og trives jeg ikke på pilla så er det jo bare å slutte igjen... :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Torres76:-)

 

Da er vi to... Ser du har byttet land til Brasil. Spennende & masse lykke til, kan jo bli tildeling i 2009 nå :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Snøfilla..

litt utafor temaet prevensjon.. men det kan faktisk bli tildeling i løpet av 2008 allerede ;) Godkjent for 0-5 år. så kan bli litt eldre enn barn fra kina da.. men nå er vi innstilt!

Skal love å holde dere oppdaterte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow - spennende! Går det sååå fort i Brasil??! Lover å krysse armer & bein for dere:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...