Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Jeg er jo helt grønn på dette området... Hehe... Guttungen blir 3 om 10 dager og jeg lar ham gå i kun boxer nå som det er så varmt... I dag fikk han flere glass med saft og jeg spurte ofte om han måtte tisse... "Nei, ikke tisse!" Prøvde også å friste med is... Jeg ser at han holder seg, så han må jo merke at han må tisse... Så fort bleien kom på, ble den full av tiss! Jeg roser ham opp i skyene hvis han er flink og sitter på potta i mer enn 3 sekunder... Tips, takk! :-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. juli 2008 Det er ikke noe jeg stresser med, bare for å ha sagt det! Lurer bare på hva jeg skal gjøre for å prøve å "myke" ham opp litt.. Ser jo som sagt at han går å holder seg!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 La han få et blad eller noe han konsentrerer seg om når han sitter på potta, det kan hjelpe for da glemmer han litt at han sitter på potta og må tisse! Klistermerker er også en suksess!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2008 Har prøvd blad... I dag fikk han til og med is fordi han satte seg på potta... hehe En liten staing dette...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Sett på vannkrana så han hører at det sildrer litt og!
Bettybu Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Poden skulle få lov å tisse på gresset idag, men det gikk IKKE an... Trodde det skulle være litt "moro"....Da gikk han inn på do, men han gjor vel ikke annet enn å bruke mye såpe og vann!!! (Nei, det var ikke vått på gulvet noen plass, og han kommer vel ikke opp på doen alene!!)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2008 Nei, han skulle iallefall IKKE tisse på verken gresset eller den gule blomsten... Vannkrana funker ikke, har prøvd å massere/kile ham på magen og gni ham på ryggen men nix! Avdelingslederen i barnehagen han skal begynne i sa jeg burde bare snakke med ham og si at om 2 uker tar vi bort bleia... Snakke med ham hver dag, og etter 2 uker bare ta bleia... Er ikke så veldig begeistret for den metoden... Føler det blir brutalt og feil... Hva sier dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå