♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Ord fra babyen i magen: Ville bare si at jeg er her. Kjenner du at jeg sparker litt i deg? Håper det ikke gjør vondt, jeg vil bare gi beskjed om at alt er bra her inne... Av og til glemmer jeg meg litt, å sparker deg kanskje ikke på en stund. Da er det bra at du dytter litt i meg, så jeg får si i fra at alt er fint. Jeg skal ikke sparke deg mer når jeg kommer ut, mamma, jeg lover! Unnskyld for at jeg gjorde sånn at du ble kvalm, mamma... Jeg gjorde det ikke med vilje.. Skulle ønske jeg kunne trøstet deg, når du kastet opp og var dårlig. Jeg er gla for at det endelig er over. Jeg er også veldig lei meg for at bekkenet ditt gjør vondt, mamma... men jeg må jo ut, og det er ikke plass til at jeg skal komme meg gjennom. Jeg syns det er dumt at du blir trøtt og sliten av å ha meg inni magen, men jeg har ikke så mye energi, mamma, så da må jeg låne litt av din, og det er ganske slitsomt å bli til en baby skal jeg si deg. Jeg tror at jeg får den beste mammaen i hele verden.. En mamma som går gjennom 9 måneder med vondter bare for min skyld. Og som i tillegg sier at hun gleder seg så masse. For jeg har hørt at du og pappa snakker om meg, og at dere allerede er glad i meg og gleder dere til å treffe meg. Jeg er så glad for at du har pappa... Snille pappaen min som trøster deg når du gråter uten å helt vite hvorfor. Hjelper det viss jeg kiler deg litt?? Blir du glad da? For jeg hører at du plutselig begynner å le litt når jeg beveger meg... Vi må være flinke å hjelpe hverandre gjennom fødselen, for jeg tror det kommer til å være ganske vondt for begge. Men så når vi får se hverandre, å ligge tett inntil hverandre så blir alt bare bra igjen!! Vi har noe å se frem til du og jeg, mamma... Hilsen baby`en inni magen.
Spent Hattiec... Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Ok! Fra nå av er det strengt forbudt å få meg til å gråte på jobb Mokikk!!! :0)
JulieF*Victoria* Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Åhhh, nei jeg som akkuratt hadde sminket meg for å dra på jobb.... Ut på badet å fikse maskaraen som renner. Kjempe søt regle:)
Gjest Tina-Mari Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Grine før frokost burde ikke vært tilatt! Alt for søt... Snufs!!
Hikken Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Denne er heller ikke så dum (sniker meg inn fra 3. trimester og snoker ;-) HILSEN TIL MAMMAN MIN Dette er en hilsen til mamma'n min fra meg jeg ligger inni magen din og lengter etter deg - for selv om vi er nærme nå, så gleder jeg meg til å se deg smile søtt til meg og kose når jeg vil. Det blir i lengste laget å vente sånn, jeg vet men tenk - for meg har dette vært en diger evighet! For deg er ni små måneder en brøkdel av ditt liv mitt liv har ikke startet det, et rart alternativ... Å mamma'n min, jeg gleder meg. Det kiler inni meg! Tenk, om no'n små små dager så skal jeg treffe deg! Jeg kjenner dine lyder, jeg kjenner stemmen din og om no'n små små dager skal du få høre min.
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Buhu,snufs. Ja jeg trenger ikke si mer... Kjempesøtt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå