danieI Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 hat: at liten har vondt jævla flytteprosjekttanker at jeg er like besluttsom som han duden i fjorlandreklamen at barnehageansatte slutter polakk på ferie liker: quinnnen min været ingen planer i morgen
xxxJulianexxx Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Hat: Dr.Yppert Liker: Daniel Jeg gir meg ikke skjønner du lille venn )
danieI Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 der var du ja.... det er lov å like meg, så kjør på!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 hat at huset ikke ryder/vasker seg selv. (hvorfor gjør det ikke det?) liker en Mann, med stor M
FuckFace Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Liker: at 4 ukers ferie begynner imorgen! Misliker: At gutten min klatrer på alt og får stadig nye blåveiser Hater: At det skal regne og bli kaldere fra mandag av når jeg endelig har ferie og ikke planlagt å reise et eneste sted.
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Litt vanskelig å sitte inne med for mye hat i dette varme og deilige været, men litt er jo alltid tilstede. Hat; - Fly veldig snart... - Gardermoen... - Nordlending i grønn gant t-skjorte... - Migrene - Veps - Stygg dame med sleik og med stygt liv. Liker; - Frankrike, varme, søtinger og kos veldig snart. - Den ekstremt fine kjolen jeg har på nå. - At jeg er ganske fin og brun og snart er veldig fin og brun. - At jeg er en mesterkokk. - Sommer. - Appelsinjuice - Sun Lolly appelsinsaftis. - Isbiter. - Fine negler. Ja, og mye mer... Men kan ikke like for mye.
pingu...... Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 liker: *han som jeg er så sykt glad i *jenta mi *lillesøteste i en annen by *ørepropp til jenta mi som sikkert løsner så hun slipper å bli lagt i *narkose *sol *grete *wahwah *kald øl og sol *brun *ferie *sommergrilling *lang dusj jeg hater ikke jeg...ikke i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå