giggsi Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Hva har jeg gått glipp av? Er du forelska? Fått type? Er ikke rart du har vært her lite i det siste.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 det er nok derfor jeg ikke har vært her så mye :-) han sitter hjemme hos seg selv i dag, og mener han ikke kan kjøre bil fordi han har vondt i foten... hehe... mannfolk. jeg prøvde og si at jeg kjørte meg selv til føden, men da var jeg vist bare teit... hehe han er en herlig fyr :-)
giggsi Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Så kjekt!!! Dette fortjener du!!! Men du,du har vel ikke vist ham brudekjolen? he he.....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 hehe... jo han har sett den, men det var veeeldig ufrivilig fra min side. han drev og mobbet meg og påsto at jeg hadde det rotete (som selvfølgelig bare er løyn ) også åpner han kleskapet mitt og sier "er det rotete inni her også eller?". og vips står han og titter i skapet med kjolen i.. uten kjolepose, han så på den og på meg men sa ingen ting.. jeg sa ingen ting, bare kysset han og håpet han skulle glemme det hele... hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 hehe... folk sier det mistenklig ofte her inne... hehe og jeg forstår alldri helt hvorfor. *rødme*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå