Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Lydia? fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smaker litt på det..:) tenkte kanskje å finne et navn som passet til det, men det er vel aller finest alene? synes det er et rent og fint navn og ikke på topp 10 listen..:-) har termin 14juli, så skulle gjerne funnet ut om jeg likte det eller ikke.. er åpen for andres synspunkter:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte litt..

Skrevet

Jeg synes Lydia er fint:) Hadde det på lista mi, sammen med Fiona, Wilma og Olivia, som jeg regner som navn i samme kategori.. (vet ikke helt hvorfor..)

Som du ser av nicket falt valget vårt på Olivia, men jeg synes Lydia er veldig fint!

Skrevet

Hver sin smak :) Og Lydia er ikke helt min...

Syns det blir så "hardt". Kan godt hende det har med dialekten min å gjøre.

Men jeg syns Lydia står best alene, uten mellomnavn.

Skrevet

Takk for innspill:-) happyfreak, hvilken dialekt har du?(bare nysjerrig) :)

Skrevet

Jeg syns Lydia er veldig pent, selv om det ikke nødvendigvis er et navn jeg ville valgt selv.

Personlig er jeg tilhenger av enkle, greie navn, og har ikke sansen for så mange dobbeltnavn. Syns det fort blir veldig pompøst. Lydia passer supert alene, men i mine ører kan det lett bli dollete hvis du setter det sammen med et navn til. Men, det er jo min smak da...

Skrevet

Hehe, ok:) jeg er fra Rogaland da..

Skrevet

Det minner meg om ordet Klamydia desverre ;)

Skrevet

hm, så de hadde lagt et slagord av navnet.. "Hvis du heter Lydia, gå og sjekk om du har klamydia" uffda, ikke akkurat det man vil forbinde navnet med.. men jeg tenker ikke på det, fordi jeg synes det er et vakkert navn:-) sier det til alle her som faktisk heter Lydia, og liker navnet sitt. Men, ser ut til at jeg ikke får med mannen min på navnet, han syntes visst navnet ble for utenlandsk av en eller annen grunn;-) ja,ja. Så var det på`an igjen...;p ikke lett dette med valg av navn.. Lykke til dere andre!

Skrevet

nei -d liker jeg ikke!! =)

Skrevet

Takker for ærlig tilbakemelding.. dere kan det å være ærlige hvertfall, hehe;p

Skrevet

Lydia er et vakkert navn!

Skrevet

Lydia er nydelig, men synes Lydie er enda vakrere :)

Skrevet

Lydia er kjekt det, gammelt og litt uvanlig :-)

Skrevet

Jeg synes egentlig at Lydia er nydelig, men så tenker jeg litt på at det ligner på ordet "lydig". "Lydia er så lydig".... Liker ikke helt den. Og når noen her snakket om klamydia, fikk jeg enda en negativ assosiasjon. Men navnet er egentlig aldeles nydelig.

Skrevet

Når jeg hører det navnet klarer jeg ikke å tenke på noe annet enn navnet på en båt; Lydia Nalen! ;) ;)

Skrevet

Kjenner en som kaller damen som snakker på gps`en sin for det, siden det er "lyd i à"...Så jeg tenker faktisk på bil gps/navigasjon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...