Gjest Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Hva er liksom poenget? Det er jo som å ha drømmemannen foran seg uten å kunne røre det jo!!
FuckFace Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Hvem gjør det? Vet noen gjør seg fortjent til "kosemerker" o.l. men da er vel vitsen borte den uken... Men hva vet jeg, jeg har aldri slanket meg...
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Hehe, mange.....hører til stadig om de som slanker seg, men snack skal de ha i hus for å være sikker på at de klarer å holde seg borte.....helt idiotisk mener nå jeg!!=) MEN du har i allefall bestilt deg kul kjole.......som du kan snerpe rundt den lille kroppen din da=)
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Aaaaaaaaahhhhhhhhhhh..............Yppert......at jeg elsker druer er en sak, men å bade i kuldegrader holder jeg meg langt vekk fra i alle fall=) Smaaaaaaaask=)
FuckFace Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 JAAAAAA!!!!! )) Og der er beviset på at jeg har en liten, smekker kropp! Får bare håpe jeg klarer å skvise den på meg, da... Det beste hadde vel vært en str. som heter 35, men 34 funker også i de aller fleste tilfeller!!! Får bare skippe lunsjen den dagen jeg skal bruke den..
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 en lunch her og en lunch der utgjør litt etterhvert det også=)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 "snack" kan spises selv om man slanker seg vel, kommer helt ann på hva man legger i ordet.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 Eh.. Nå er d faktisk sånn at d er mengden d kommer an på da. Jeg har slanket meg maaange kilo, selv om jeg har spist "snacks", kun i helgen i moderate mengder. Greia er å ikke miste motivasjonen. Hvis man(jeg) aldri kan tillate seg noe ekstra, sprekker ,man fort...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 De mest effektive og varige slankekurer ligner mer på livsstilsendringer enn på krampedietter.. Det å handle snacks mens man er på slankekur er ingen dum ide etter min mening, fordi man bør forsøke å etablere en vane som gjør at du relativt langsomt går ned i vekt og holder deg der.. Dette tar gjerne tid, og er noe helt annet enn å spise gulrøtter og kål i tre måneder, for så og rase opp igjen i vekt etterpå..
starfire Skrevet 4. juli 2008 #10 Skrevet 4. juli 2008 Ja, for vi vet jo alle at vekten har stor innvirkning på IQ og kunnskapsnivå. *himler med øynene* Med din logikk lurer jeg på hvordan din vekt er, for i innlegget ditt gir du ikke akkurat inntrykk av å være den skarpeste kniven i skuffen. TIl HI, En slankekur fungerer sjelden dersom man kun legger om kostholdet i en periode. Det å unne seg en snack i ny og ne er en bedre ide enn det høres ut til å være. Man legger opp en uke med sunt kosthold, hvor man holder seg borte fra brus, snop og usunn mat, og unner seg noe godt en dag i helgen. Til opplysning så er det faktisk veldig vanskelig å slanke seg, av den enkle årsak at kroppen ikke akkurat spiller på lag med en. Kanskje dere som mener "det er jo bare å slanke seg dersom man er for tjukk" skulle tenke dere om litt før dere slenger med leppa. Det er ikke alle som er overvektige som har "spist for mye og usunt". Noen har faktisk gått opp i vekt pga medisiner, psykiske problemer, sosial angst, osv. Dessuten... har det noen gang slått dere at ikke alle mennesker streber etter å passe inn i dagens kroppsideal? Tro det eller ei, men det finnes mennesker som trives med vekten sin selv om de i deres øyne er tykke/feite/tjukkaser. Nei, pass på dere selv, så kan resten av landets befolkning ta vare på seg. Tenk så mye tid dere frigjør.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #11 Skrevet 4. juli 2008 Enig! En 32/34- kropp kommer ikke av seg selv!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #12 Skrevet 28. juli 2008 Fy faaaaaen!!! jeg har trålet gjennom disse sidene og lurer virkelig på hvorfor denne her ikke er slettet!! Hets av grov kaliber!! Jeg sliter noe så jævlig med overvekt, og dette her er virkelig rråttent gjort mot oss som sliter!! Håper knokkelhaugen Angelica får seg en skrape etter dette her!! Makan til ufint krek skal man lete lenge etter
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #13 Skrevet 28. juli 2008 Phøøøøøøøø...........ikke noe form for hets her før du åpnet kjeften din. Selvom du ofte får skraper på kroppen etter å måtte dra på valkene etter deg er da ikke andres problem. Litt mer trim og litt mindre sukker og fett gjør susen=)
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #14 Skrevet 28. juli 2008 Hehe...Pssst Yppert, litt fjert at tråden din er fjernet da, høres jo ut som jeg prater til meg selv her...hhhhhhhmmmfff
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #15 Skrevet 28. juli 2008 Nei vet du hva! Dette her finner jeg meg ikke i!!! Hvordan kan du eller har du hjerte eller samvittighet til å sitte her å rakke ned på oss som er overvektig? Skal bare si deg en ting jeg!! Og der er nemmelig at jeg i de siste 15 årene har brukt psykologhjelp for å klare å leve med den kroppen jeg har og jeg er FAKTISK FORNØYD! du er ondskapsfull og et skikkelig troll her inne, men dette her skal jeg sende beskjed til Moderator om å hun får slette deg en gang for alle på DiB!!
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #17 Skrevet 28. juli 2008 Æææhhh------kan godt gi deg anonym en repsise på den siste snutten...........=)Og ja, hører jeg er et troll og jeg liker det=)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #18 Skrevet 28. juli 2008 For at du skal få noe å spørre om. Ditt fehue.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #19 Skrevet 28. juli 2008 ehmm... kansje resten av familien har lyst på snacks? en tanke bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå