♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 alt gr som det skal jeg er 7+1 nå, og føler meg helt normalt gravid finnes ikke bekymra i det hele tatt for at noe skal gå galt, for det kommer ikke til å gå galt for alt er så bra koser meg ille jeg nå
JulieF*Victoria* Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Sånn tenker jeg også Nå skal jeg bare hygge meg med graviditeten, for det får ikke lov til å skje noe galt, det kommer det ikke til å gjøre:) Lykke til videre Mokikk! Vi er heldige!
Gjest Tina-Mari Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Hei jenter! Så fint at dere tenker slik! Gjør det allerede jeg. Hvis jeg glipper til samboeren min og sier feks: hvis denna blir førdt da... Da sier han: NÅR!!!!!!!!!!!! For det er vel ikke alle som mister er det vel? Er det noe spess man skal tenke på rundt det å ikke miste?? Jeg har ingen barn fra før, og ble gravid i 1.pp, fant det ut i går! *sjokka enda* Masse mase lykke til videre!!
JulieF*Victoria* Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Gratulerer med go`nyhet i går da Tina-Mari:) Neida, det er ikke ingen grunn til å gå rundt å være redd. Det er klart, noen mister, men det svært lite vi kan gjøre fra eller til for å forhindre at det skjer oss. Det går stort sett helt fint:) Det ligger en statesikk oversikt på det her inne ett eller annet sted...Og den lover bra:) Hvor langt er du på vei da? Dette er min første også, gleder meg utrolig mye! Lykke til videre til deg oxo, alt kommer til å gå stålende!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå