Bettybu Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Potty-training eller noe sånt.. Har kjøpt de avogtil, for å se om poden kjenner at de er "eklere" men det ser ikke sånn ut. Har noen positiv erfaring?? Poden fyllte 3 i mai, og jeg tenkte det skulle bli slutt nå i sommer...
~sjiraff~ Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Vi prøvde de, men endte bare med at snuppa syntes de var superstas fordi de var rosa...
Ksenia & Anjem Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 neeei de funket ikke..Kevin sluttet med bleier for ca 1-2 mnd siden...Han er snart 4...Kan tro vi var frustrert :// Men det gikk av seg selv når han var klar
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Jeg kjøpte de til størsta for en stund siden, men så ikke ut som hun merket noe til at hun ble våt.. var bare stas med "prinsessebleier".. skal ikke vær enkelt denne bleieslutten..
Bettybu Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2008 Leste en plass at det hadde ikke så mye med "modning" å gjøre.... Bleien er for behaglige... Min mor sier at hun ikke hadde 2 bleie barn samtidig. Jeg er født i mars, og bror i okt, da var han ca 2,5 når jeg ble født.... For MANGE åar siden...
~sjiraff~ Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Jeg slutta selv med bleier den sommeren jeg fylte to. Barn slutter senere med bleier nå enn før. Som du skriver, bleiene er for behagelige, og foreldrene er kanskje litt late? Vet ikke altså men, klart det er lett å putte på bleie igjen etter en dag med 3-4-5 uhell i en avvenningsfase?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå