Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere ganger hørt en merkelig lyd fra magen. Kanskje som en klikke-lyd? Noen som vet hva det kan være?

Jeg kjenner godt med liv, så tror ikke det er noe farlig, men jeg blir likevel litt redd. Noen som kan trøste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ¨åsså merka den der klikke lyden, skjønne ikke ka d e før nåkka...

Skrevet

Godt at du også har hørt det da. Jeg forstår ingen ting. Men som sagt virker det ellers normalt. De første gangene jeg hørte det, trodde jeg ikke at lyden kom fra magen, men nå er jeg sikker at det er derfra den kommer.

Skrevet

ja her virke alt åsså bra, va hos jordmor på kontroll å ho sa no at alt va bra... glømte å spørre ka den klikkelyden koinne være før nåkka... håpe noen vet ka d kan være...

Skrevet

hehe er det ikke leddene til ungen dere hører da??jeg har det også, samt i forrige svangerskap.det knepper i leddene..hihi,litt morsomt:)

Skrevet

jeg kjenner også den lyden.. noen ganger kommer den når jeg holder over foten til tutta mi inni magen.. (jeg vet hvor den er :) ). Så det er kanskje, som det blir sagt her, leddene til babyen?

Skrevet

Haha, stilig! Har dette selv, trodde det var meg som hadde blitt tussete jeg... godt å høre at andre har det slik også!

Skrevet

Det er nok leddene ja, for det er akkurat samme lyd som om jeg gjør det med min ledd... :) Syns det er litt artig jeg da... :) I allefall ingen grunn til bekymring;)

Skrevet

Jeg hadde sånn lyd i forrige svangerskap. Hverken JM eller lege hadde hørt om dette - eller noen av venninnene mine for den saks skyld..

Ble jo helt tussete, men så leste jeg her inne at det ikke bare var meg.

Har ikke hørt lyden enda - er i uke 30 nå, men synes å huske den kom ganske sent forrige gang.

Skrevet

Jeg og! har hørt den 2 ganger tidligere, men reagerte ikke slik at jeg var sikker på at det var fra magen, men i går kom den 3 ganger og jeg er sikker på at det er fra magen..sikkelig sprøtt for lyden er jo ganske høy :)

Skrevet

Takk for alle svar. Godt å vite at jeg ikke er alene om å høre dette, da er det sikkert ikke noe farlig. Jeg leste inne på gullsmokken (ekspertsvar) der en hadde stilt spørsmålet til en jordmor. jordmoren sa at det ikke kunne være leddene, fordi babyen ligger jo trygt inne i fostervannet og da kommer det ikke lyd ut. svigerinnen min er jordmor, og i går snakket jeg med henne om dette. hun hadde aldri hørt om det før, men trodde ikke at det kom fra babyen. hun trodde heller at det var noe annet i magen som "smatt på plass" etter at babyen hadde sparket og snudd seg.

Merkelige greier, håper å finne ut av hva det er!

Skrevet

Samme her...

Jordmor ante ikke hva jeg snakket om... hadde hun aldri hørt om...

Det "knepper" på en måte når babyen flytter på seg... aner ikke hva det er jeg iallefall... Men jordmor mente det ikke var farlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...