frupingu Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Samboeren min var ferdig i militæret på fredag. Jeg gledet meg så kjempe masse til å være med han 24 timer i døgnet til han fikk seg jobb. Men på mandag begynte han alt å jobbe, han har jobbet hver eneste kveld siden han begynte, fra 15.00 til 23.00. I helgen skal han også jobbe, lørdag skal han jobbe fra 22.00 til 05.00 søndag morgen, å han begynner på igjen kl 15.00 å skal jobbe til 23.00. 13 timer på et døgn, er det egentlig lovlig??? Så her sitter jeg da, med vondt bekken, stor mage og masse oppvask. Men ingen kjærlighet.. Er 38 uker, livredd for at han ikke kommer til å ta telefonen hvis det skjer noe. Har hørt med venner og familie om dem kan kjøre, men sommeren har begynt å mange er på ferie. Vil ikke reise på sykehuset med hvem som helst heller da.. Vil ha samboeren min tilbake.. Er skikkelig deprimert og utafor. Hadde sist en provosert abort i uke 22 som jeg måtte føde på vanlig måte, hatt problemer med dette i ettertid. Sorry all survinga, må bare få det ut. Noe tips til hva jeg skal gjøre??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå