Gå til innhold

Deppa om dagen =/ surve innlegg.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min var ferdig i militæret på fredag. Jeg gledet meg så kjempe masse til å være med han 24 timer i døgnet til han fikk seg jobb. Men på mandag begynte han alt å jobbe, han har jobbet hver eneste kveld siden han begynte, fra 15.00 til 23.00. I helgen skal han også jobbe, lørdag skal han jobbe fra 22.00 til 05.00 søndag morgen, å han begynner på igjen kl 15.00 å skal jobbe til 23.00. 13 timer på et døgn, er det egentlig lovlig???

 

Så her sitter jeg da, med vondt bekken, stor mage og masse oppvask. Men ingen kjærlighet.. :(

 

Er 38 uker, livredd for at han ikke kommer til å ta telefonen hvis det skjer noe. Har hørt med venner og familie om dem kan kjøre, men sommeren har begynt å mange er på ferie. Vil ikke reise på sykehuset med hvem som helst heller da..

 

Vil ha samboeren min tilbake.. Er skikkelig deprimert og utafor.

 

Hadde sist en provosert abort i uke 22 som jeg måtte føde på vanlig måte, hatt problemer med dette i ettertid.

 

Sorry all survinga, må bare få det ut. Noe tips til hva jeg skal gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snakk med han om det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...