Gå til innhold

Tjener mannen min dårlig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jobber i butikk, el-bransjen. Han har gått butikkfag (på vgs) og er 27 år, alltid jobba i div el-butikker.

Han er nk der han jobber nå og har vært det i 1,5 år. Han tjente i fjor ca 240 000kr.

Jeg synes det er lite, men er det det... noen som har greie på slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omtrent det samme som en hjelpepleier har det...

Skrevet

Ja, det er lite. Bare litt mer enn jeg tjener i barnehage....

Skrevet

ok, var det jeg trodde. Tusen takk =))

Hi

Skrevet

ferdig utdanna frisør fikk 190 tusen i lønn..ekstremt lite...240 er lite også...

Skrevet

Det er lite ja, men butikkarbeid er DÅRLIG betalt.... Desverre..... Jobber i butikk selv....

Skrevet

Herregud hvordan kan dere overleve på det? Tror de får mer på sosialen..... ! Hadde aldri vært sammen med en mann med den lønna , kommer vel aldri noe tilgode til deg? Stakkar , finn deg et sikkelig mannfolk som kan ta vare på deg.... Pinlig!!!!

Skrevet

Herregud for et svar, finn deg et skikkelig mannfolk som kan ta vare på deg???

Hva med å kunne ta vare på seg selv?? Eller lever dere alle på mennene deres??? Glad jeg har en utdanning og en bra jobb og nok penger helt alene, måtte være tragisk å være avhengig av et mannfolk.

Skrevet

240000,- er ikke dårlig i butikk... Tror folk syns det er dårlig fordi han er mann, og de vanligvis tjener en del mer enn oss damer.

Skrevet

Fy f..n anonym 07:16 !

Skrevet

Ja pengene jeg tjener bruker jeg på meg selv og det jeg vil... men det er han som forsørger oss..... hallo!!!!!! Tar veldig godt vare på meg selv ja...men fattige gjerrige mannfolk ka da ikke brukes til noe... waist of time!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Han som forsørger dere ja... jaja. Godt du har til lommepenger til deg selv da, du skulle kanskje levd på 50-tallet med den innstillingen...

Glad vi deler på utgiftene hos oss iallefall, hadde ikke likt å måtte bli forsørget.

Skrevet

Ja jeg syns mannen din tjener dårlig. Men det er vel det man tjener i butikk kanskje så sånn sett tjener han vel normalt til yrket han har.

Skrevet

Ja han står for husholdet her ja... kunne sikkert forgsørget både min egen og din familie med den inntekten vi har..... JEG GJENTAR: JEG MÅ IKKE BLI FORSØRGET , MEN DET ER MANNENS PLIKT Å DEKKE HUSSTANDENS UTGIFTER! HAN GIR MEG DA FRIHETEN TIL Å GJØRE HVA JEG VIL MED MITT , OG JEG KAN TA GODT VARE PÅ MEG SELV! HAN ER GLAD I MEG VETTU......... ;) OG JEG ER GLAD JEG SLIPPER Å GÅ I DINE SKO!

Skrevet

det er dårlig lønn hvis ikke han har provisjon i tillegg.

tjente det samme da jeg var 21 år og ingen utdannelse.

Skrevet

"Det er mannens plikt å dekke husstandens utgifter" Haha, hva slags tiår er det du lever i? I 2008 er det et felles ansvar å dekke husstandens utgifter. Hvordan man organiserer det får være opp til hver enkelt, men den ene har jo ikke mer ansvar enn den andre fordi han er mann. Blir skremt av sånne holdninger jeg.

Skrevet

Jeg vil tro det er lite ja. Min mann har fagbrev i butikkfag og har jobbet som ekstrahjelp i bokhandelen mens han tok høyere utdanning. Om han hadde jobbet fullt, ville han hatt over 280 000 i årsinntekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...