♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 her om dagen sto jeg i kassa i butikken, og foran meg var det en dame med masse varer, og en unge på en 4-5 år som satt i handlevogna. Og mens mora legger opp varene, så lener ungen seg mot kassadama, og sier: skal jeg fortelle deg en hemmelighet??? igår så så jeg at mamma sutta på tissen til pappa!!!! gjett om den mora ble RØD! ho rev med seg ungen og storma ut hehe var bare så komisk! men stakkars stakkars mamman...
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 stakkars mamman... sier jeg igjen..
konemor med gutt+spire:) Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 hehehe nå ler jeg så jeg gråter. stakkars mammaen. men er man ikke forsiktig da så må man jo bare forvente det der. men ikke gøy synest synd i henne ja.
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Å djiiiiis, så flaut!! Arti med unger (når det ikke går utover en selv)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2008 hehe ekke mye som gjør emg flau, men hadde sønnen min sagt noe sånt, hadde jeg vært i stand til det meste der og da! haha.. tviler på at mora handler i butikken her noen sinne ever igjen!! hihi
Mayla;) Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 Hver alder har sin sjarm En bekjent serverte følgende i bhg: "mamma barberer tissen sin når hun dusjer..." Lite kult å være foreldre da ja!
Spent Hattiec... Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 Hæhæhæhæhæh!! Lås døra sier bare jeg! :0) Tror jeg hadde nektet for å være mamman til den ungen akkurat da jeg altså!
mor_til_2_84 Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 he he he, så utrolig genialt!!!! Skal virkelig passe på å låse dører fremover altså! Hørte en annen søt historie. Det var en familie som hadde vært på teater i sverige. I stykket var det rollefigurer som blant annet het hekser og homser. (altså ikke ment som homofile på norsk) Senere i uken skulle familien på fin restaurant med besteforeldre. Og naturlig nok begynner eldstejenta på 4 år å fortelle i vei om dette flotte stykket de hadde sett. Hun snakket rolig om at heksene var litt skumle, før hun plutselig skriker utover hele dette flotte stedet: "-MEN HOMSER ER JEG IKKE REDD FOR!!!!" Kan tro disse foreldrene sank godt ned i jorden. Hadde jeg vært tilstede hadde jeg jo lurt på hva i alle dager disse foreldrene snakket med ungen sin om. Syns det var litt stilig jeg da. he he
Ella78 m/ A&M Skrevet 4. juli 2008 #10 Skrevet 4. juli 2008 Haha, ler så jeg gråter!! Nei, stakkars mora, men likevel... Ubetalelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå