NoDoubt Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Har hatt noen fantastiske dager på deilige Tysnes:-) På tirsdagen var vi en tur i Bergen. Flott by som var proppa full av turister. Var og en tur på akvariet men det var en stor skuffelse:-( Men så jeg Monajenten? Nei...
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 På Tysnes faktisk! =) Bra dere har kost dere:) Jeg tipper du har kjørt frobi huset mitt da!
Monajenten Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 BA du om å få se Monajenten kanskje?????? Må gi beskjed da vettu:-O
NoDoubt Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2008 Godt mulig jeg gjorde det softis. Regner med du bor på Tysnes da?! Da vet du garantert hvem slekta mi er som vi var hos;-) Tror ikke gubben hadde satt pris på DIB-treff med Mona når han var med;-)
NoDoubt Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2008 Var ikke stygt ment. Men et mote med deg hadde garantert blitt best uten gubben på sleng. Han hadde garantert blitt lei etter 5 min. Hadde derfor et håp om å møte deg tilfeldig. Da kunne han ikke sagt noe;-)
Monajenten Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 Hehehehehehehe jeg håper du forstod at jeg bare tullet;-) Du skulle sendt meg en mld sånn at jeg kunne møtt deg tilfeldig:-P
NoDoubt Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2008 Hehehehe;D Håpte du tulla men var ikke sikker. Får tipse om et tilfeldig møte neste gang;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå