Gå til innhold

Heisann! Da er jeg med i mars-klubben!


Berthe

Anbefalte innlegg

Jeg flytter inn hit til dere! Jeg er en jente på 29, bosatt på østlandet, og i "lykkelige omstendigheter" med vårt første barn :-) Termin er 3.mars, så da er jeg litt over 5 uker på vei nå. Vi er veldig glade og spente! Gleder meg til å bli kjent med dere andre i mars-klubben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 5. mars :) Det er mitt andre barn, men like spennende selv om jeg har opplevd dette før!!

 

Gleder meg også til å følge dere andre her i marsklubben :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer ja, jeg har termin 9. mars. Mitt tredje barn, men de jeg har er 12 og 10 så lenge siden sist. Gleder meg masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, og gratulerer!

Er selv 29 og 4 uker på vei med vårt første. Samboer blir 30 i år.

Har termin 17. mars. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg også her igjen. Hadde en sa i februar. Er nå 6+1 og termin 1.mars. Håper det går bra denne gangen. Gratulerer alle sammen, jeg krysser fingrene for oss;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme jenter! Det er morsomt at det er så mange mars-ere her inne ;)

 

Det er jo utrolig fint med et sted hvor man kan rope ut at man er på vei, vi har egentlig ikke fortalt noen andre enn mine foreldre om (det var umulig å "skjule" det for dem). Så vi "snikleser" bøker og nettsteder, og sørger for å rydde unna ferske spor - sånn i tilfelle. Jeg håper med andre ord at tida går fort nå slik at vi kan få fortalt alle at vi skal ha barn (og håper at alt skal gå bra selvfølgelig). Det er litt rart å skulle være så hemmelighetsfull, vi er jo så glade!

 

Så fint at du har kommet inn til mars, anonym! Og gratulerer med graviditeten! Vi satser på at det går bra, og krysser alt som krysses kan :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...