Gå til innhold

I dag HATER jeg en viss person..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fatter ikke at det er mulig!!!!

hHan som har gitt meg det beste i verden..barnet mitt...er en stor jævla egoistisk drittsekk...og jeg håper han råttner i hælvette!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sånne som han har faen ikke verden bruk for.

Sint ja.................................................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag tror jeg det er mange som er forbanna;) jeg har laget innlegget om enda en ting å irritere seg over.

Er det ferien som velter alt samarbeid og gode intensjoner for alle, rett i dass?

Skrevet

Akkurat i dag melder jeg meg også inn i klubben.. Jeg vet ikke hva som har skjedd, men jeg kjenner så utrolig godt til den følelsen du sitter med nå.

HYYYYYYYL! Det er godt å få det ut!

Skrevet

Sitter her med en knust drøm om at jeg og bf kunne samarbeide bra om barnet vårt..jeg klarer faen ikke mere av han...

Tror mange rundt oss ville blitt sjokkert om jeg slapp bomben om hvordan ting EGENTLIG er...lurer på om jeg skal lippe masken og la folk få vite hvordan han holder på...han terroriserer og true på det verste..

Sinnsyke egoistiske fyren....

Ja..jeg kunne jo latt være å si han i mot,da hadde ting vært greit...men det er faen ikke rett at jeg skal godta alt for at ting skal gå på skinner...

Er så sint så sint..og jævlig lei meg...dette blir en PERFEKT sommer..in my ass!!!! :/

Men klarer heldigvis å ha det fint med barnet mitt..på tross av det helvetes kaoset jeg har inni meg!

Skrevet

Sommer og Ferietid er definitivt tiden på året man må diskutere med den andre part- og når man han en barnefar som er så ego som den jeg har så går det ei kule varmt i blandt...

jeg starta ferien hans med å kalle han inn til Fam.vern kontoret pga at han ikke stille opp....så jeg har nok lagt grunnlaget for en elendig sommer!

At ikke disse mannfolka skjønner at de må tenke på ungene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...