Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 noen som har noe tips til hva vi kan gjøre på der?? gøye leker eller gjetting?? hva gjorde dere på deres babyshower??
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Er det vanlig å ha det i norge? Har ikke hatt det, heller ikke vært med på det. Svarte nok ikke på spørsmålet ditt, men lurte litt her...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Tror nok det beste er å spørre på amerikanske forum.
tessa 82 Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Da vi hadde babyshower for en venninne, hadde vi bla."husmorkonkurranse" Det gikk ut på at vi skulle henge opp en klesvask med en baby (dukke) på armen samtidig som vi skulle føre en ordentlig samtale på telefonen. Den mest effektive vant Også spilte vi fra "A-Å" der vertinnene hadde laget egne kort med babytema. Husker ikke alt annet hva vi gjorde, men gøy var det ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Jeg såg på tv en gang, om en lek de hadde på ett sånt Babyshower. De brukte mange forskjellige sjokolader som de smeltet, og puttet i bleier. Så skulle folk ta en smak å gjette hvilken sjokolade det var. (!!!) Jepp, i know....pjuk!
Miss Misantrop Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Skifter på babydukker med bind for øynene. Babyquiz...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 haha anonym 22:48 den episoden av playboy mansion så jeg også!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 ikke helt som amerikanske babyshower vi da, bare liten magefest som vi kalte det.. bare nærmeste 4 venninner, og hadde laget kake og ordnet med frukt. Fikk noen småting til tulla og noen ting jeg kan kose meg med i graviditeten.. Ikke noe leker, og store greier.. Synes det var best sånn jeg Men i et annet jeg var for et år siden hadde vennen laget film med hun gravide fra hun var liten til nå, med litt bilder og sånt av hun. det var veldig koselig. og kjøpt et album der alle skrev hilsen til den lille, som hun kunne lime inn bilder fra "festen" senere.
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #10 Skrevet 3. juli 2008 Etter hva jeg har hørt er det vanlig med babyshower i USA fordi de der ikke får gaver etter at ungen er født, slik som vi får. Derfor tar de det før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå